Unboxing av en meget sær klokke !!

Phenix

Støttemedlem
Medlem
2. jan. 2011
Innlegg
4.397
Sted
ThePromisedLand
Da kjører vi på.....

Seiko002.jpg
[/IMG]

Rødvin er obligatorisk ved utpakking:D

Seiko003.jpg
[/IMG]
Seiko004.jpg
[/IMG]
Seiko005.jpg
[/IMG]

Her kommer de forskellige moduser på klokken som kan velges....

Det høyeste kortet angir timen og minutter er oppe i hjørnet. Tallverdien på kortet følger timemarkørene på skiva,slik at kortbunken dreier med tiden.
Seiko015.jpg
[/IMG]
Seiko009.jpg
[/IMG]
Seiko011.jpg
[/IMG]
Seiko010.jpg
[/IMG]
Seiko012.jpg
[/IMG]
Seiko013.jpg
[/IMG]
Seiko008.jpg
[/IMG]
Seiko007.jpg
[/IMG]
Seiko006.jpg
[/IMG]
seiko002-1.jpg
[/IMG]

Så det obligatoriske WS

seiko001-1.jpg
[/IMG]

Seiko014.jpg
[/IMG]


Til slutt et familiebilde....
S016.jpg
[/IMG]

Klokken er en Seiko mod. SDGA001.Litt småkul nisjeklokke for oss litt spsielt intresserte.
Klokka er vanntett til 100m og har safirglass,er solar drevet og har radiowave kontoll av tiden,samt egen pusher for belysning.Alarmx3,worldtime over de fleste byer,pluss mye annet dill dall.

Prisen ferdig med moms ble kr 8100.


Takk for oppmerksomheten.

Mvh
Timebandit;)
 
Den var kjempe tøff...

Litt Retro over den men den var veldig tøff...

Moro med litt retro still av og til man kan ikke bare ha alt som er helt nytt i utsende...

Gratulerer med kjempe klokke :) :) :)
 
Gratulerer med en veldig spesielle klokke.
Tror ikke du møter mange med lik.
Mulighetene for å bli "spotta" må jo øke betraktelig med denne. :D
 
Der var den på plass ja, meget spenstig valg av klokke. Blir spennende å se hvor mye armtid denne får.

Edit: Naturligvis på plass med et gratulerer også!
 
Artig klokke :) Klarte ikke helt å skjønne kortene, men skylder på at jeg har tatt et par øl.
Gratulerer i hvert fall :)
 
Den der var virkelig sær! men kul!

og litt... rar? :p

Hvordan er byggekvaliteten? Den så unektelig imponerende ut.
 
Kom det noe mer enn ei klokke i den pakka der? Synes hunden din virker veldig interressert ;)
Spøk til side! Denne var annerledes og det liker jeg :) Siden du har muligheten MÅ du gå for kortene!
Gratulerer, Timebandit :D
 
Der var den ja! Ser utrolig lekker ut på bildene. E-blekkskjermen har en utrolig oppløsning og kontrast, så den ser veldig high-tech og japansk ut. Gjør jo ingenting om den ikke brukes like ofte som de mekaniske klokkene, den går jo på batteri og er klar når som helst.

Gratulerer med en utrolig original og kul nerde-klokke! :D

PS: Hvordan er oppdateringstiden på skjermen? Er det som på tidlig kindle, hvor det tar ett par sekund før bildet skifter?
 
Oi! Gratulerer!! Denne har jeg siklet på før, husker jeg gikk helt av skaftet når den først ble annonsert. Men ble litt for kostbar for min del, selv om den er ekstremt kul.

Morsom at det har endt opp en slik en her på sonen.
 
Hehe, sær, men absolutt kul. Flott at du bidrar til litt mangfold her på sonen Timebandit! Gratulerer :D
 
Digger den!! Hvordan fungerer batteritiden på denne? De hadde jo til og med en liten feature på denne i Watch Time og det virket som de var veldig imponert over den.

Edit: Leste jo om batteriet nå, sjuke ting!!