Unboxing av en meget sær klokke !!

Dette var en annerledes klokke ja..likte den veldig godt!
Gratulerer!!

Kontrasten i skjermen var så skarp at man fikk litt assosiasjoner til de svindelklokkene på 90tallet med påmalt urskive..hehe.:D
 
Grattis!
Sært? Ja.
Men desto likefullt et pent og spesielt bidrag til mangfoldet. Det fremstår jo både innovativt og retro. Enjoy!
:cool:
 
Skrev en liten feil i går.....Det er ikke sekunder du ser oppi hjørnet,men minutter selvfølgelig.
her er klokken 11.19........knekt=11 osv....

seiko002-1.jpg
[/IMG]
seiko001-1.jpg
[/IMG]

Mvh
Timebandit;)
 
Gratulerer.

Er ikke helt sikker på om det var klokkeinteressen som dominerte, men fasinert ble jeg.
 
Ha:razz:
Ble i kjempehumør av å se denne klokken.
Sær og nerdete.....kunne egentlig hatt en slik selv, jeg...

Grattis!
 
HTML:
Stilig! Hvor mange mm?
Hei MrD.
Litt snodig shape på kassen,men ca 40mm pluss krone


HTML:
Den der var virkelig sær! men kul! 

og litt... rar? 


Hvordan er byggekvaliteten? Den så unektelig imponerende ut.
Hei rousp.
Byggekvaliteten virker solid,samt at lenken er meget behagelig. Men den er ikke i samme klasse som min Ananta.

HTML:
Der var den ja! Ser utrolig lekker ut på bildene. E-blekkskjermen har en utrolig oppløsning og kontrast, så den ser veldig high-tech og japansk ut. Gjør jo ingenting om den ikke brukes like ofte som de mekaniske klokkene, den går jo på batteri og er klar når som helst. 

Gratulerer med en utrolig original og kul nerde-klokke! 

PS: Hvordan er oppdateringstiden på skjermen? Er det som på tidlig kindle, hvor det tar ett par sekund før bildet skifter?

Hei.Kohe321
Som du sier....kontrasten er helt rå på skjermen som trenger ca ett sekund på skifte av modus. Er jo egentlig ikke klokke etter våre standarer,men er tiltrukket av rariteter av ymse slag.

Ellers tusen takk for oppmerksomheten for denne gang.

Mvh
Timebandit;)
 
Gratulerer med ny stilig klokke :)

Hvordan er innsynsvinkelen på den?
Hadde ikke trodd jeg skulle spør om det for en klokke.

Minner meg om en liten e-bok leser. Neste blir vel at man får spill på klokken og.
 
Er denne sånn digi....diti...giti...husker ikke hva disse moderne greiene heter. Går den på elektrisitet? Herregud, denne utviklingen har gått så fort. Jeg som fremdeles syns fjærer og tannhjul er moderne greier ;)