Unboxing av en særing.

Wow, gratulerer med en fantastisk lekker klokke proppfull av sjarm! Har blitt mer og mer spent på hva det var du hadde på vei inn etter å ha lest oppdateringene om forsendelsen på SP, og denne her innfridde fullt ut og litt til. Og takk for en informativ og velskrevet presentasjon av både klokken og manufaktur, er alltid kjekt å bli introdusert til noe helt nytt, synes det er utrolig kult at slike merker finnes. :D

Skal du sende den tilbake til Speake Marin når tiden for service kommer, eller er det noen urmakere i Norge som kan serve den? Greit nok at verket er et modifisert 2824, men etter hodinkee-sitatet å dømme høres det ikke akkurat ut som om det vil være veldig gjennkjennelig :)

@Kohe321

Jeg vil tro at det i utgangspunktet skal gå greit å få servet den her. Etterhvert skal man ikke se bort i fra at jeg tar den med til en urmaker slik at vi kan åpne den og ta en kikk på hva som egentlig rører seg der inne bak glasset ;)
 
Redigert av en moderator:
@Kohe321

Jeg vil tro at det i utgangspunktet skal gå greit å få servet den her. Etterhvert skal man ikke se bort i fra at jeg tar den med til en urmaker slik at vi kan åpne den og ta en kikk på hva som egentlig rører seg der inne bak glasset ;)

Kult! Da må du bare huske på å ta med kamera... :D
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer så mye med nytt ur!:) Utrolig kjekt å se et nytt og uvanlig merke bli unboxet. Denne var både grisekul og fin på samme tid:)
 
Nydelig! Grattis! Den 2824-2 er en solid råtass: Med denne type modifisering/forbedring fra Speakmarin, du har kjøpt en klokke som burde overleve deg og andre uten problem...
 
Rått, sykt kjekt med unboxinger av slike slag (utenom det vanlige)
Tror jeg må finne på noe med fart i jeg også snart :)
Flott ur!
 
Først og fremst, gratulerer så mye med et utrolig flott og spennende ur, Juice.

Jeg vil gjerne også få gi deg honnør og takk for alt du har ofret av tid, energi og andre ressurser for oss klokkegærninger her på TS.
 
Gratulerer. Uansett hvor mye jeg elsker Rolexer og Omegaer osv. osv. er det alltid morsomt med unboxinger av klokker jeg aldri har sett før.

Slenger meg også på Minutemans honnør og takk. :)
 
Har ventet lenge på denne, og den innfrir til de grader. Gratulerer så mye med en annerledes og knall klokke, Juice :D

Edit: De lugsene der blir jeg ikke lei av å studere.
 
Gratulerer så mye @Juice
Ikke noe annet å si enn, FANTASTISK:D
 
Redigert av en moderator:
Endelig!:D
Denne er kul, og sær, og tøff.
Ser at du har hatt noen småsære klokker de siste årene, men denne topper vel.:mrgreen: