Unboxing av en skikkelig "beater"! *OPPDATERT*

H

HCWL

Guest
OPS: Lav kvalitet på bildene:(

Da var tiden inne for at en "beater" skulle inn i samlingen;)

Det er flust av Orange Monster og andre Seikoer beatere her inne, så for å skille seg fra mengden gjorde jeg et nokså utradisjonelt valg.

Teaser!

20120118_153938.jpg


20120118_154016.jpg


20120118_153950.jpg


20120118_154050.jpg


























P1030530.jpg


P1030531.jpg


P1030532.jpg


P1030533.jpg


P1030534.jpg


P1030537.jpg
 
Bada bing :eek::eek:

Der var den, ja! Heldiggris!

Gratulerer med et av sonens peneste ur! Please forsyn oss med flere bilder, heslt også macro :)
 
Den er helt rå! Gratulerer så mye.:D

Men du, skal du ikke legge ut noen bilder av Orient'en også da...?
Her skiller vi ikke på dyrt eller billig.;)
 
:cool:

Jaja.. Der var det en slik. Gratulerer med en av de kuleste klokkene i verden.
Jeg ble lurt ja. Men det gjorde ikke noe. For et syn, heldiggris.

Da blir det vel noen som skal vise fram sin blodferske Nautilus nå i morgen?
 
Ja, nå kreves det grundig fotografisk dokumentasjon av AP'en under oppussing, staking av toalettet, sykling av Birken og hva man nå ellers har av beater-aktiviteter. Samt - den må selvfølgelig sporenstreks over på NATO, ikke sant Mogens?

Grattis! :)
 
Dæven, der trodde jeg det kom en japaner opp fra boksen.. Men neida plutselig var det en AP boks og en helt rå klokke som satt på ditt håndledd:) Gratulerer!!
 
Tusen takk folkens! En stor takk til Mogens som gjorde dette mulig!

Ble helt forelsket i APen for noen måneder siden, og når det dukket opp en med perfekt fargekombo måtte jeg bare slå til:D Skulle aller helst kjøpt mogens sin gull-AP, men som student får vel en SS holde enn så lenge.

Tror jeg har tatt meg vann over hodet ved å presentere dette som en beater, men jeg kan garantere dere at den skal få MYE aktiv armtid fremover;)

Den var ute å måkte snø tidligere i dag....
 
Ble helt forelsket i APen for noen måneder siden, og når det dukket opp en med perfekt fargekombo måtte jeg bare slå til:D Skulle aller helst kjøpt mogens sin gull-AP, men som student får vel en SS holde enn så lenge.

Synes det må være såpass for en student :)

Gull er gull, men denne og Moore sin er de fineste ROene som er laget, i akkurat de fargekombinasjonene.