Unboxing av en skikkelig "beater"! *OPPDATERT*

Gratulerer så mye :D

For et mesterverk av en klokke. Det er vel to stk av denne fargekomboen på TS nå?

Snadder :)
 
Studentlivet er nok noe mer lukrativt nå enn det var for 30 år siden...


(Sorry, Ostepåpp, jeg bare måtte) :D:D

Hehe, det virker mer lukrativt enn på 90-tallet også...kan ikke huske hvilken klokke jeg hadde da jeg studerte, eller jo, jeg hadde en Citizen Diver som jeg kjøpte på Naxos for 2K :D Før det hadde jeg en casio uten lenke i lommen, OMG lisssom ;)

Men jeg hadde drømmen om Speedy pro, for den hadde jeg lest om da jeg var 16-17.

Sorry for alt OT her.

Nydelig klokke, Ostepåpp, du må komme til Bergen på GTG så vi her vest får klå litt :)
 
Gratulerer så mye :D

For et mesterverk av en klokke. Det er vel to stk av denne fargekomboen på TS nå?

Tror KarlFr(?) har sin enda, ja:)

Snadder :)

Studentlivet er nok noe mer lukrativt nå enn det var for 30 år siden...


(Sorry, Ostepåpp, jeg bare måtte) :D:D

Ingen ting å beklage, Minuteman! Kan ikke uttale meg om den økonomiske utviklingen til studenter de siste 30 årene, men jeg har grunn til å tro at flertallet av dagens studenter sliter økonomisk:(
Jeg prioiterer derimot bort mat, byen, snus/røyk og unødvendig sløsing, til fordel for klokker, klær og bil:D
 
Hehe, du høres litt ut som meg Ostepåpp, bil og klokker er høyt prioritert:D
Tørr jeg spørre hva du ratter?
 
Alt er mulig når man tilbyr sin unge spreke kropp til eldre hjemmeværende fruer, og i tillegg har et kosthold kun bestående av havregryn;)

Neida påppen, wear it out!
 
Hehe, du høres litt ut som meg Ostepåpp, bil og klokker er høyt prioritert:D
Tørr jeg spørre hva du ratter?
For tiden ratter jeg rundt i fars X5, Brera og smart:p
Har tideligere hatt en Alfa 147 2.0, 156 2.5 og BMW 116d, men nå er det på tide med noe nytt!
Vurderer en BMW 335i i stavanger, men er litt usikker på automat i en slik bil:(

Du da Beining(RC-forum for 8 år siden?)?

.....det høres ikke ut som en morsom studietilværelse.....:(

Men, klokka:eek:
GRATTIS!
Har lite til over for mye festing og drikking, fikk festet fra meg det verste når jeg var 15-19 år. Nå setter jeg større pris på en weekend til Geilo eller Hafjell med kos, hygge og et par mil på ski:)

Alt er mulig når man tilbyr sin unge spreke kropp til eldre hjemmeværende fruer, og i tillegg har et kosthold kun bestående av havregryn;)

Neida påppen, wear it out!

Prippa, må jeg minne deg på taushetsplikten?!?:D
 
Kult!:D
Alfa er virkelig etter mitt hjerte, min første bil var en '04 156 Selespeed.
Synes du skal gå for en 335i gjerne manuell, nå får du 400hk kit til de også:)
Ratter selv rundt i en Jæg XJR og en Mazda MX-5, drømmer om en 4dører (Quattroporte) men det blir en stund til er jeg redd...
Stemmer at jeg var aktiv på RC-forum, hva het du?

Dette ble mye OT gitt...;)
 
Gratulerer og takk for at den ble tatt av markedet IMHO den vakreste AP en.