Hadde vekkerklokka på tidlig idag - det var hardt å våkne etter endel TV-titting utover natten.. 09.34 bjeffet bikkja for at porten ble åpnet, og en hyggelig postmann entret gårdsplassen..
Pakken kom fra Lervik Ur, som jeg har hatt en veldig positiv kjøpsopplevelse med - selv om all kommunikasjon har gått over mail.
En boks:
En boks i en boks:
En boks i en boks som lå i en boks:
En boks i en boks i en boks som lå i en boks:
En boks i en boks i en boks i en boks som lå i en boks:
Finally!! Den nye Breitling Superocean Heritage 42mm på mesh..
Wristshot:
Family reunion! 38mm ble kjøpt fra Hopalong i desember 2010 - skal gis bort på min samboers 30-årsdag i oktober.. Dette får bli vår sære form for "lik grilldress"
Klokken ble bestilt fra Breitling på torsdag ettermiddag, sendt fra Haugesund fredag ettermiddag og kom hit lørdag morgen.. Har hatt både 38mm og 46mm før, men de ble feil i størrelsen.. når jeg spottet 42mm hos forhandleren i Drammen var jeg rask med å sende en mail vestover
Deilig med første eskenye klokke, nå er det bare grue seg til hairlines melder sin ankomst..
Pakken kom fra Lervik Ur, som jeg har hatt en veldig positiv kjøpsopplevelse med - selv om all kommunikasjon har gått over mail.
En boks:
En boks i en boks:
En boks i en boks som lå i en boks:
En boks i en boks i en boks som lå i en boks:
En boks i en boks i en boks i en boks som lå i en boks:
Finally!! Den nye Breitling Superocean Heritage 42mm på mesh..
Wristshot:
Family reunion! 38mm ble kjøpt fra Hopalong i desember 2010 - skal gis bort på min samboers 30-årsdag i oktober.. Dette får bli vår sære form for "lik grilldress"
Klokken ble bestilt fra Breitling på torsdag ettermiddag, sendt fra Haugesund fredag ettermiddag og kom hit lørdag morgen.. Har hatt både 38mm og 46mm før, men de ble feil i størrelsen.. når jeg spottet 42mm hos forhandleren i Drammen var jeg rask med å sende en mail vestover
Deilig med første eskenye klokke, nå er det bare grue seg til hairlines melder sin ankomst..