Unboxing av første AD-kjøp :)

Medlem
10. april 2008
Hadde vekkerklokka på tidlig idag - det var hardt å våkne etter endel TV-titting utover natten.. 09.34 bjeffet bikkja for at porten ble åpnet, og en hyggelig postmann entret gårdsplassen..

Pakken kom fra Lervik Ur, som jeg har hatt en veldig positiv kjøpsopplevelse med - selv om all kommunikasjon har gått over mail.

En boks:
IMG_1111.jpg

En boks i en boks:
IMG_1112.jpg

En boks i en boks som lå i en boks:
IMG_1113.jpg

En boks i en boks i en boks som lå i en boks:
IMG_1114.jpg

En boks i en boks i en boks i en boks som lå i en boks:
IMG_1115.jpg

Finally!! Den nye Breitling Superocean Heritage 42mm på mesh..
IMG_1116.jpg

Wristshot:
IMG_1120.jpg

Family reunion! 38mm ble kjøpt fra Hopalong i desember 2010 - skal gis bort på min samboers 30-årsdag i oktober.. Dette får bli vår sære form for "lik grilldress"
IMG_1124.jpg

Klokken ble bestilt fra Breitling på torsdag ettermiddag, sendt fra Haugesund fredag ettermiddag og kom hit lørdag morgen.. Har hatt både 38mm og 46mm før, men de ble feil i størrelsen.. når jeg spottet 42mm hos forhandleren i Drammen var jeg rask med å sende en mail vestover :cool:

Deilig med første eskenye klokke, nå er det bare grue seg til hairlines melder sin ankomst..

Gratulerer med en nydelig klokke! 42mm ser meget bra ut, og jeg må si du har en heldig samboer som får 38mm av deg!
Og takk for en glimrende, passelig "hands on" unboxing :D

Gratulerer med ny klokke!

den sære formen for grilldress har jeg også lurt litt på og disse breitlingene er hete kandidater når den finansielle situasjonen blir litt sterkere

Gratulerer så mye, men hva skjedde med klokker over 40 mm passer ikke meg?

Grattis med kul klokke! Deilig med nytt :)
Ang kjøp av klokke til samboeren mener jeg å ha kommentert tidl at det er på nippet til sykt, å kjøpe klokken og nesten gjemme den bort i ett helt år :p

Gratulerer så mye med herlig SOH 42mm:) Må jammen få prøvd en slik på hånden snart, og i verstefall blir det vel kanskje kjøp etter hvert ;)

Dette er den peneste Breitlingen jeg vet om. Den er så vakker at jeg får vondt i magen...

Gratulerer.

Takk for alle hyggelige kommentarer!

Jeg har helt siden modellen ble introdusert for noen år siden syntes at dette har vært en flott klokke - men ingen av størrelsene den kunne fås i passet meg helt.. Har jo eid begge utgaver.

Disse modellene virker litt mindre på armen enn størrelsen skulle tilsi, jeg opplever denne på 42mm ikke så mye større en Exploreren min på 40mm.

Har hatt den på armen i to dager nå, og er veldig fornøyd.. Jeg synes meshlenka er utrolig klassisk og flott!

Kunne du ha sagt for mye du fikk den for :)?? Lurer på om jeg skal skaffe én selv også