- Medlem
- 19. okt. 2011
I dag kom den - Omega Planet Ocean 45,5mm med 2500d verket. Ble bestilt fra Thune for litt over 1 uke siden. Dette er min definitive "keeper" nummer to.
Det kom et svært glis frem da jeg åpnet boksen og så den, og det fortsatte og vokse helt frem til jeg skulle justere lenken. Har aldri vært borti "korker" som holder bedre fast i pinnene enn disse. Var et skikkelig herk å få pinnene ut, de satt i som bare det. Dette er ikke negativt, det gjelder bare å være tålmodig. Er ihvertfall sikker på at lenken aldri vil falle fra hverandre.
Jeg må se på den mer enn én gang for å få med meg hva klokka er. Dette er ikke fordi skiven ikke er lettlest, men fordi jeg rett og slett glemmer å sjekke hva klokka er når jeg ser på den - den er så fin. Alltid et tegn på at man har kjøpt "rett" ur.
Så ja, kort sagt, jeg digger den!
Bedre bilder kommer i morgen tenker jeg. Her er bildene fra unboxingen:
Ooohhh!
Rød boks - puls på 120 tenker jeg. Hahah.
Woah!
Nærmere
Enda nærmere.
Sjøhest-vesenet-hva-det-nå-er.
Wristshot! Sitter perfekt etter justeringen.
Familiebilde så langt
Må takke Thune på Egertorget for en kjempebra handel. De har vært strålende å forholde seg til!
Nå skal klokka nytes videre...
Det kom et svært glis frem da jeg åpnet boksen og så den, og det fortsatte og vokse helt frem til jeg skulle justere lenken. Har aldri vært borti "korker" som holder bedre fast i pinnene enn disse. Var et skikkelig herk å få pinnene ut, de satt i som bare det. Dette er ikke negativt, det gjelder bare å være tålmodig. Er ihvertfall sikker på at lenken aldri vil falle fra hverandre.
Jeg må se på den mer enn én gang for å få med meg hva klokka er. Dette er ikke fordi skiven ikke er lettlest, men fordi jeg rett og slett glemmer å sjekke hva klokka er når jeg ser på den - den er så fin. Alltid et tegn på at man har kjøpt "rett" ur.
Så ja, kort sagt, jeg digger den!
Bedre bilder kommer i morgen tenker jeg. Her er bildene fra unboxingen:
Ooohhh!
Rød boks - puls på 120 tenker jeg. Hahah.
Woah!
Nærmere
Enda nærmere.
Sjøhest-vesenet-hva-det-nå-er.
Wristshot! Sitter perfekt etter justeringen.
Familiebilde så langt
Må takke Thune på Egertorget for en kjempebra handel. De har vært strålende å forholde seg til!
Nå skal klokka nytes videre...