Unboxing av keeper nr. 2!

Grattis!
Dette var den første klokken jeg kjøpte som kommer absolutt til å bli fast i i boksen:eek:...har dog 2500c...

Det eneste jeg er litt misfornøyd med er at den svært gode lenka veier et halvt tonn og presser klokka frem....bruker nå skinnreim da klokka sitter "godt" fast på armen. Dette er nok en ren smakssak - ellers så er dette en rett og slett strøken klokke.

Surf innom klokka.no en gang i uka og du kommer til å bli imponert - måler avvik på ca 1 sek i uka nå!!

Edit: Kjøp en orange bezel i tillegg så har du en knalltøff sommerbeater!

Takker alle sammen!

Sjekker hvor nøyaktig den er opp mot Anantaen som er synkronisert med justervesenets atomklokke. Det er vel her klokka.no trekker sine data fra? Uansett, Anantaen har gått på sekundet rett i over 5 uker nå. Springdrive verket er latterlig nøyaktig. Jeg ser at omegaen går akkurat +3 sek til dagen, så hvis den sakker ned ett par sekunder etter "break in" perioden blir det utrolig bra.

Har noen erfaringer om hvor mye co-axial verket vil sakke ned de første ukene?

Enig at lenken er noe tung, men liker den godt for det. Har dog bestilt 2 lærremmer fra Toshi-straps som kommer over jul (med fargene cocoa og chocolate). Gleder meg til å få dem på! PO ser rå ut på lenke, men personlig liker jeg dem aller best på lærremmer. :D

Enig at lenken er noe tung, men liker den godt for det. Har dog bestilt 2 lærremmer fra Toshi-straps som kommer over jul (med fargene cocoa og chocolate). Gleder meg til å få dem på! PO ser rå ut på lenke, men personlig liker jeg dem aller best på lærremmer. :D

Spennende fargevalg!
Håper virkelig du poster bilder når du får disse remmene:cool:

....faller bestandig for lenker.... synes det ser utrolig bra ut....og ender bestandig med lær...