I forrige uke ble det noen netter på hotell i forbindelse med jobb, og som alle vet. -Hotell er dritkjedelig når man er der alene. Det går stort sett i å sitte på nettet (les: ulike klokkesider), og sporadisk og unødvendig shopping på ebay.
Så i natten mulm og mørke kom jeg til å trykke på "buy now". Hvorvidt kjøpet var så gjennomtenkt kan diskuteres, mulig dette blir en "catch and release".
Så over til unboxingen.
Fikk akkurat melding fra posten i Sverige at pakken ligger på Konsum (hytte i sverige), så må få hentet den tatt bilder og lagt de ut.
Tenkte iogmed at det ikke er så mange unboksinger om dagen så får jeg bidra til å holde spenningen/ luremusfaktoren oppe.
Noen som gjetter hva det er???
3-4 remmer, gylden farge, brun skive, arabiske tall. Mioyta.
En eller to unboksinger tidligere på sonen.
Så i natten mulm og mørke kom jeg til å trykke på "buy now". Hvorvidt kjøpet var så gjennomtenkt kan diskuteres, mulig dette blir en "catch and release".
Så over til unboxingen.
Fikk akkurat melding fra posten i Sverige at pakken ligger på Konsum (hytte i sverige), så må få hentet den tatt bilder og lagt de ut.
Tenkte iogmed at det ikke er så mange unboksinger om dagen så får jeg bidra til å holde spenningen/ luremusfaktoren oppe.
Noen som gjetter hva det er???
3-4 remmer, gylden farge, brun skive, arabiske tall. Mioyta.
En eller to unboksinger tidligere på sonen.