Gratulerer med tøff PO!:)
Chalshus Medlem 3. des. 2010 Innlegg 1.406 Sted Vestfold 4. mars 2012 #42 Aiaiai. Lekre klokker. Grattis.
Jon Ali Medlem 4. aug. 2011 Innlegg 1.636 Sted Kristiansand 4. mars 2012 #43 Gratulerer med ei nydelig klokke. Den var utrolig fin, har ikke sett mye på den nye POen før, men takket være dine fantastiske bilder føler jeg med bra oppdatert
Gratulerer med ei nydelig klokke. Den var utrolig fin, har ikke sett mye på den nye POen før, men takket være dine fantastiske bilder føler jeg med bra oppdatert
andreg Medlem 3. jan. 2012 Innlegg 13 Sted Trøndelag 5. mars 2012 #44 Takk igjen for alle snille ord og tilbakemeldinger
thollefs1 Medlem 7. juni 2010 Innlegg 300 Sted Oslo 6. mars 2012 #45 En av mine absolutte favoritter! Gratulerer så mye
G Guest571 Guest 6. mars 2012 #46 Gratulerer med ny og lekker Omega. De nye modellene er for min del et stort sprang i riktig retning. Som du sier, lumrshottet kunne vært bedre men ellers likte jeg meget godt både teksten og bildene. Nyt uret
Gratulerer med ny og lekker Omega. De nye modellene er for min del et stort sprang i riktig retning. Som du sier, lumrshottet kunne vært bedre men ellers likte jeg meget godt både teksten og bildene. Nyt uret