Unboxing av Rolex sub! :D

Der var den endelig.
Det er noe eget med nytt syns jeg.
Godfølelsen vil garantert komme når den har fått satt seg på armen.
Gratulerer.

Gratulerer med ny flott klokke. Liker ærligheten du beskriver så fint ved utpakkingen. Jeg er litt sånn....kommer ikke godfølelsen med en gang,kommer den aldri:(.

Trøsten for være at denne flippes lett videre om du ønsker;).
Anantaen du solgte meg scoret terningkast 6 pronte.......

Mvh
Timebandit;)

Veldig bra at du ble strålende fornøyd med Anantaen Timebandit. Mye bedre at klokken blir brukt av noen som digger den 100%. :)

Liten statusoppdatering: Foreløpig vokser suben på meg. Ikke helt sikker på om det blir en keeper, eller om jeg flipper for å kjøpe speedmasteren, men det heller mer mot å beholde den nå. Skal gi det ut kvelden og til i morgen før jeg treffer en bestemmelse.

Veldig bra at du ble strålende fornøyd med Anantaen Timebandit. Mye bedre at klokken blir brukt av noen som digger den 100%. :)

Liten statusoppdatering: Foreløpig vokser suben på meg. Ikke helt sikker på om det blir en keeper, eller om jeg flipper for å kjøpe speedmasteren, men det heller mer mot å beholde den nå. Skal gi det ut kvelden og til i morgen før jeg treffer en bestemmelse.

Aiaiaiaiai! Du bør i hvert fall la det gå en måned IMHO. Sub er sub, og den vil garantert vokse på deg. Garantert. Hvis du ikke er forelsket innen 9. mars, skal jeg vederlasfritt gi den et nytt hjem. Slå den! :D

Aiaiaiaiai! Du bør i hvert fall la det gå en måned IMHO. Sub er sub, og den vil garantert vokse på deg. Garantert. Hvis du ikke er forelsket innen 9. mars, skal jeg vederlasfritt gi den et nytt hjem. Slå den! :D

Høres flott ut! Haha. Skal jeg være helt ærlig så vokser den på meg for hvert minutt som går, så det går rett vei. :)

Fantastisk klokke du har fått deg. Håper nesten at den ikke vokser så mye mer på deg, så jeg kanskje kan legge inn et bud når den kommer for salg? "hehe" kjenner jeg er litt misunnelig ;)

Grattis!
No-date er vakkert! Meget godt valg - enjoy this beauty! :cool:

Takk! Will do!

Strøken. Er jeg i ferd med å bli en Sub`er?...
Takker :)

Fantastisk klokke du har fått deg. Håper nesten at den ikke vokser så mye mer på deg, så jeg kanskje kan legge inn et bud når den kommer for salg? "hehe" kjenner jeg er litt misunnelig ;)

Hehe, den mystiske godfølelsen har begynt å komme med stormskritt i løpet av kvelden. Vet ikke hva som var problemet i starten, men nå begynner jeg å smile hver gang jeg titter ned på den, så det blir til at jeg beholder den ved mindre noe virkelig snur. Speedmaster skal jeg ha om ikke så alt for lenge uansett. :D

Gi det ut morgendagen? Hva er det for noe tull? Følelser kommer ikke over natten, å ha en 14060 liggene i boksen klar til kamp er et must imo.

Behold den og kos deg med den, husk dette er den klokken dine barnebarn kommer til å sette mest pris på at du kjøpte. Gratulerer til deg og dem :)

Stemmer det ikke, så stemmer det ikke. Har opplevd dette mange ganger selv - er du i tvil så er det ingen tvil.

Jeg har derimot angret meg, og det kan jo du gjøre også. Er ingen kunst å få kjøp igjen nytt eller brukt.

Mitt inntrykk når jeg leser tråder om "skal jeg kjøpe/selge?" så har trådstarter allerede bestemt seg. Trenger bare ett svar som samsvarer med magefølelsen - og det ga jeg deg ;)

Gratulerer!

Jeg begynner jo å skjønne hvorfor disse sub'ene er så populære her inne...

Ja, ikke sant. Jomfruelig og rett fra boksen. Høyst misunnelsesverdig. For mindre enn ett år tilbake i tid hadde jeg nesten avsmak for disse klokkene. Dette forumet må være gull verd for Rolex og deres AD'er.

Gratulerer på det aller sterkeste!

Takk alle sammen!

Gi det ut morgendagen? Hva er det for noe tull? Følelser kommer ikke over natten, å ha en 14060 liggene i boksen klar til kamp er et must imo.

Behold den og kos deg med den, husk dette er den klokken dine barnebarn kommer til å sette mest pris på at du kjøpte. Gratulerer til deg og dem :)

Hehe, godt poeng. Og den har definitivt vokst noe sykt på meg over natten - godfølelsen har med andre ord sneket seg på meg kraftig. Nå sitter jeg å gliser hver gang jeg ser på den, så dere har helt rett. Vet ikke hvorfor det ikke satt fra første stund av, menmen.

Den går forøvrig på sekundet med atomklokken. POen min begynte med å gå konsekvent +3sek til dagen, men sakket ned disse 3 sekundene og går nå 100% korrekt etter 2 måneders bruk. Noen erfaringer med Rolex urverkene her mtp. hvor mye de roer seg ned etter den første "innkjøringen"?

Gratulerer med en ny no-date sub, gledelig at den vokser på deg, er den oppe i 41mm nå?:D

Haha. Skulle det måles i mm så hadde jeg vært oppe i 50mm+ "uboat" territorium. Jeg simpelthen ELSKER den nå. Sloss om plassen med POen som min all-time favoritt. :D