Veldig bra at du ble strålende fornøyd med Anantaen Timebandit. Mye bedre at klokken blir brukt av noen som digger den 100%.
Liten statusoppdatering: Foreløpig vokser suben på meg. Ikke helt sikker på om det blir en keeper, eller om jeg flipper for å kjøpe speedmasteren, men det heller mer mot å beholde den nå. Skal gi det ut kvelden og til i morgen før jeg treffer en bestemmelse.
Aiaiaiaiai! Du bør i hvert fall la det gå en måned IMHO. Sub er sub, og den vil garantert vokse på deg. Garantert. Hvis du ikke er forelsket innen 9. mars, skal jeg vederlasfritt gi den et nytt hjem. Slå den!
Grattis!
No-date er vakkert! Meget godt valg - enjoy this beauty!
TakkerStrøken. Er jeg i ferd med å bli en Sub`er?...
Fantastisk klokke du har fått deg. Håper nesten at den ikke vokser så mye mer på deg, så jeg kanskje kan legge inn et bud når den kommer for salg? "hehe" kjenner jeg er litt misunnelig
Gratulerer!
Jeg begynner jo å skjønne hvorfor disse sub'ene er så populære her inne...
Gi det ut morgendagen? Hva er det for noe tull? Følelser kommer ikke over natten, å ha en 14060 liggene i boksen klar til kamp er et must imo.
Behold den og kos deg med den, husk dette er den klokken dine barnebarn kommer til å sette mest pris på at du kjøpte. Gratulerer til deg og dem
Gratulerer med en ny no-date sub, gledelig at den vokser på deg, er den oppe i 41mm nå?
Gratulerer med en ny no-date sub, gledelig at den vokser på deg, er den oppe i 41mm nå?