Unboxing av stygg pen klokke....

Phenix

Støttemedlem
Medlem
2. jan. 2011
Sted
ThePromisedLand
Kjøpte/tradet denne meget spesielle klokka av et TS medlem i dag f2f.;);)
En herlig klokke som oser av asetylen/oksygen:cool:

001.jpg
[/IMG]
Manometer011.jpg
[/IMG]
Manometer014.jpg
[/IMG]
Manometer013.jpg
[/IMG]
Manometer012.jpg
[/IMG]

Klokka er en 2011 mod Giuliano Mazzuoli Manometro med et Eta verk.
Likte den meget godt som et alternativ til mer konservative klokker.

Mvh
Timebandit

Gratulerer så mye!
Originalt valg - og noe utenfor "mainstream" av det man vanligvis ser her ute. Men det er som vi alle vet; - ingen grunn til å følge flokken når det kommer til ur.
Vi vet å verdsette alle varianter av arten!

Lykke til i den "sweet honeymoon"!
:D

En uvanlig og spennende klokke det der. Var faktisk litt vintage preg over den. Gratulerer så mye :)

Kan du skrive noen ord om klokken og historien bak?

Grattis med en tøffing!!!

Mazzuoili er vel en italiensk kunstner/designer som har suksess innen flere områder, tror jeg. Mener å ha lest navnet før...

Denne er kjempestilig.

Dette er en klokke jeg "oppdaget" relativt tidlig i klokkekarrieren, som begynte for alvor i 2005. Tror ikke jeg tar særlig feil hvis den eksisterte allerede dengang, med samme design. Mener å se for meg en reklame hvor den ligger på et utebord, eller en stol, mens eieren hopper i badebassenget i bakgrunnen. Eller noe slikt :) Husker i hvert fall at jeg seriøst tok for meg klokken en periode. Er veldig spesielt design, tipper du vil få flere kommentarer fra folk ute i den virkelige verden enn om du tok på deg en av de vanlige klassikerne vi ofte hyller her inne.

Tipper du heller ikke havner i samme togkupè med noen som har en maken. Gratulerer. Virkelig utenom vanlig.