- Medlem
- 11. mars 2013
Idag kom endelig dagen hvor min første nye automatikk klokke ankom Ikke eksklusiv, ikke dyr men ille fin vil jeg si. Så spenningen var stor når DHL dukket opp med en liten godt innpakket klokke til meg
Tusen takk Den opplevde kvaliteten overgår mine villeste forventninger, og bortsett fra gummireima så er det ett fantastisk ur. Føles passe tungt og har en nydelig blåfarge på skiva. Skal holde øyne opp for den reima. Hvor får man kjøpt den da? Blir uansett og prøve med skinn og vanlig Nato førstGratulerer med en FLOTT orient. Jeg hadde samme uret og var storfornøyd. Men pga plassmangel i klokkeboksen ble den solgt videre.
Prøv den også med 22mm Hirsch kalveskinnsrem med karbonlook i fargen blå. Det er en killer-combo!
Takk Ja den er og anbefale, men gummireima ser billig ut. Gleder med til Nato her Gå for lenkeGrattis med flott klokke! Ryker nok på en slik selv i kveld tenker jeg, bare med lenke
Her for eks. http://www.hirschstraps.com/collect...-embossed-waterproof-leather-watch-strap-blueTusen takk Den opplevde kvaliteten overgår mine villeste forventninger, og bortsett fra gummireima så er det ett fantastisk ur. Føles passe tungt og har en nydelig blåfarge på skiva. Skal holde øyne opp for den reima. Hvor får man kjøpt den da? Blir uansett og prøve med skinn og vanlig Nato først
Er en fantastisk klokke til under tusingen Takk og takkMin aller første klokke var en Orient. Ser jeg må tilbake dit snart. Gratulerer!
Takk Helt klart Men blir nok Røeds tenker jeg heheGrattis med en kul sommerbeater! Denne blir knall på NATO i solen på Botner'n til sommeren
Takk. Skal Google den og se Sålangt veldig fornøyd med OrientenKjempeflott Orient! Kunne en av baderemmene til Heroic18 være noe? Jeg hadde en til min nu solgte Sinn EZM 2b.