I dag forsov jeg meg og rakk såvidt toget mitt, grunnen til at jeg såvidt rakk det var at det var kommet hentemelding i posten, noe som snudde dagen fra stress til smil.
Utålmodig som jeg er så fant jeg fram pakken så fort jeg hadde satt meg på toget. Jeg visste hva innholdet var og følte det fortjente en unboxing, derfor var det bare å finne fram ipaden og få tatt min første (og kanskje tidssonens første?) unboxing på toget.
Folk så nok rart på meg, men det kunne ikke jeg bry meg om nå.
Spennende. Hva slags ur befinner seg her?
Joda. En Seiko Skyliner Calendar, antageligvis fra 1964 som må trekkes opp manuelt. Flott klokke som skal spares frem til julaften.
Og noen obligatoriske bilder av uret på arm. Toget var i gang, så var vanskelig å få tatt ordentlig bilde, men det duger
Jeg er kjempefornøyd! Gleder meg til å ta i bruk denne på julaften.
Legger også et par bilder fra annonsen som viser litt av urverket osv:
]
Utålmodig som jeg er så fant jeg fram pakken så fort jeg hadde satt meg på toget. Jeg visste hva innholdet var og følte det fortjente en unboxing, derfor var det bare å finne fram ipaden og få tatt min første (og kanskje tidssonens første?) unboxing på toget.
Folk så nok rart på meg, men det kunne ikke jeg bry meg om nå.
Spennende. Hva slags ur befinner seg her?
Joda. En Seiko Skyliner Calendar, antageligvis fra 1964 som må trekkes opp manuelt. Flott klokke som skal spares frem til julaften.
Og noen obligatoriske bilder av uret på arm. Toget var i gang, så var vanskelig å få tatt ordentlig bilde, men det duger
Jeg er kjempefornøyd! Gleder meg til å ta i bruk denne på julaften.
Legger også et par bilder fra annonsen som viser litt av urverket osv: