Unboxing + en historie

Medlem
10. okt. 2012
Sted
Oslo
Først en historie:
Jeg syns klokker er en fantastisk fin måte å markere livshendelser. Eneste ulempen må være at slike klokker ikke kan selges etterpå, noe som potensielt kan føre til maaaange klokker. Uansett, over til historien:

I forbindelse med at min samboer ble gravid så satt jeg meg på venteliste for ny klokke, en "pappa-for-første-gang-klokke". Dette er ikke en klokke som vanligvis har lang ventetid så klokken burde være i hus i god tid til termin. Men så skjer det som ikke skulle skje. Månedene går. Urmaker får sin månedlige forsendelse fra produsent, men akkurat denne modellen uteblir.

Etterhvert innser jeg at planen henger i en tynn tråd, og når samboer vekker meg midt på natta og sier at "nå tror jeg vi må reise til sykehuset", da forsvinner siste håp. Det skal sies at klokker ikke var det jeg tenkte mest på akkurat da, men en liten del av hjernen registrerte at "pappa-for-første-gang-klokken" kom for sent til showet.

Så skjer det utrolige: Når fødselen er over og ting har roet seg litt ned (må nevne at det ble en flott jente og alt er bra med både mor og barn), så sjekker jeg telefonen. Og utrolig nok har jeg et ubesvart anrop fra urmaker. Jeg ringer tilbake og får beskjed om at klokken har kommet! Bedre timing skal man lete lenge etter :)

Men over til bilder:

IMG_2722.jpg
IMG_2723.jpg
IMG_2724.jpg
IMG_2725.jpg
IMG_2726.jpg

Takker for alle gratulasjoner! Kan nevnes at bezel'n er perfekt når man skal holde orden på ammefrekvenser

• Liker
Reaksjoner: Bezel
Gratulerer! Nå trenger du god lume til nattevaktene og et ur du kan vaske fritt for gulp og annet. Godt valg. Til lykke og lykke til!

Gratulerer! Husk også å markere på tilsvarende måte når ungen tar sine første skritt, får første tann, mister første tann, etc. Kan bli en lekker samling dette! God bruk av barn, forresten; hvorfor tenkte jeg ikke på dette selv???