Unboxing- En svensk sveitser

Medlem
30. okt. 2010
At jeg presenterer unboxing med LEGO-gjengen for 2. gang forstår jeg ikke selv engang, men det ramlet inn en pakke nå i dag og jeg var liksom i siget...

Dette er siste gang og nå tar jeg ferie fra Lego og TS en god stund :)

001uer.jpg

002knr.jpg

003th.jpg

005xyu.jpg

004an.jpg

006hli.jpg

008ruk.jpg

009yf.jpg

010csn.jpg

011qhx.jpg

012udu.jpg

013abi.jpg

014lm.jpg

015fcy.jpg

016pnv.jpg

017xnk.jpg

018lm.jpg

019yv.jpg

020hyy.jpg

021uw.jpg

022uj.jpg

023npa.jpg

024jy.jpg

025xi.jpg

026nj.jpg

027ki.jpg

Fantastisk. Dette er første gang selve unboxingen har fasinert meg mer enn klokken.

Og det med all respekt til klokken. Gratulerer.

Dere må finne den forrige unboxingen til Heuer, den overgår til og med denne.

Gratulerer med et flott ur, Heuer. En flott unboxing og utrolig bra bilder gjør sitt til at jeg får mer og mer lyst på en "brudepike".

God ferie, og velkommen tilbake:D

HAHA, fantastisk...på tide å finne frem guttungens lego og kjøpe en klokke skjønner jeg. En ny trend er startet på sonen :D

Flott klokke, grattis. Mye likehter med Sub'en her ser jeg, de bruker også "mercedes"-merke eller "nei til atomvåpen" (som noen her inne synes det så ut som) på timeviseren. Er det noen som kjenner historien bak dette?

Kul klokke og stilig utpakking!

Men i min aktive legoperiode var ikke lego-gutta så ubarberte, de hadde heller ikke slike kyniske, grusome glis som disse her har...

Kjempemorsomt! Jeg likte spesielt han ene med B-gjengen utseende og entusiastisk kjeltringsmil inn i kameraet.

Nydelig klokke også - håper å se din eller Krilles live en gang på GTG.

Hærlig! Fin klokke og artig unboxing, savner bare grisene fra første legounboxing. De var så absurd kule:) :)

Grattis med sveitsersvenske

Bare kjør på med lego-gutta. Ville ikke vurdert å be om bistand til en unbox fra noen andre "arbeidere".

Grattis :) Nå gleder jeg meg til å få min!

Jeg er så glad for at jeg kan vise noen bilder til min bedre halvdel (finansministeren) for å illustrere at mine unboxinger i grunnen er ganske så uskyldige :p

Finner ikke ut hvilket verk som sitter inni denna. Noe?

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk