Misunner deg den følelsen av å pakke ut noe nytt. Herlig, gratulere :D
M mazzuoli Medlem 4. okt. 2009 Innlegg 191 Sted Skien 29. juni 2011 #21 Misunner deg den følelsen av å pakke ut noe nytt. Herlig, gratulere
bj0rnen Medlem 6. mars 2011 Innlegg 104 29. juni 2011 #22 Gratulerer! En slik er høyt oppe på ønskelista
U Under radaren Støttemedlem Medlem 26. feb. 2008 Innlegg 291 Sted Oslo 29. juni 2011 #23 Gratulerer med flott klokke. Et "must" for enhver Rolexinteressert. Men, kommer det snart et bilde av det du sitter og stirrer på på høyrearmen din ?
Gratulerer med flott klokke. Et "must" for enhver Rolexinteressert. Men, kommer det snart et bilde av det du sitter og stirrer på på høyrearmen din ?
Vidar Medlem 17. feb. 2011 Innlegg 1.264 Sted Vestland 4. juli 2011 #27 Nydelig Rolex! Gratulerer! Hva heter denne modellen (nr.)?
S Sponon Støttemedlem Medlem 15. juli 2009 Innlegg 6.543 4. juli 2011 #28 Gratulerer med en nydelig klokke Vidar skrev: Hva heter denne modellen (nr.)? Klikk for å utvide... 116610LN
Gratulerer med en nydelig klokke Vidar skrev: Hva heter denne modellen (nr.)? Klikk for å utvide... 116610LN
F fjk Medlem 5. feb. 2010 Innlegg 181 Sted Bergen 4. juli 2011 #29 Gratulerer!! Fikk min på armen for halvannen uke siden. Om du tror du elsker den nå, så gled deg til om en ukes tid, eller to.
Gratulerer!! Fikk min på armen for halvannen uke siden. Om du tror du elsker den nå, så gled deg til om en ukes tid, eller to.
F fjk Medlem 5. feb. 2010 Innlegg 181 Sted Bergen 4. juli 2011 #30 Før noen andre retter min tabbe, skal jeg ta byrden selv. Så selvsagt ikke at tråden var en uke gammel...
Før noen andre retter min tabbe, skal jeg ta byrden selv. Så selvsagt ikke at tråden var en uke gammel...
Maggi Medlem 11. okt. 2009 Innlegg 311 Sted Oslo 4. juli 2011 #31 fjk skrev: Gratulerer!! Fikk min på armen for halvannen uke siden. Om du tror du elsker den nå, så gled deg til om en ukes tid, eller to. Klikk for å utvide... Den vokser på en - rett og slett! En gjennomført keeper?
fjk skrev: Gratulerer!! Fikk min på armen for halvannen uke siden. Om du tror du elsker den nå, så gled deg til om en ukes tid, eller to. Klikk for å utvide... Den vokser på en - rett og slett! En gjennomført keeper?
Minuteman Medlem 3. april 2011 Innlegg 6.189 Sted New Jersey, USA 4. juli 2011 #32 Bedre sent enn aldri. Gratulerer med en flott og misunnelsesverdig Rolex. Etter at jeg var på GTG i forrige uke har jeg nesten ikke hatt blund på øynene og hadde jeg hatt en slik på armen hadde jeg vel vært våken i en måned til
Bedre sent enn aldri. Gratulerer med en flott og misunnelsesverdig Rolex. Etter at jeg var på GTG i forrige uke har jeg nesten ikke hatt blund på øynene og hadde jeg hatt en slik på armen hadde jeg vel vært våken i en måned til