Hei og takk for fine tilbakemeldinger.
Greg:
So you nø abøut the plø, good good... Katø, don't attack, I repeat,don't attack! Aiaiaiaiaiaiai.............
Guybrush og endofmessage:
Ikke akkurat bodøværing, dere må lengre inn i landet til en liten kommune med ei kjent lakse-og sjøørretelv. G, har jo registrert din flotte PO
og ditt forhold til den. Skjønner det godt
--
Glemte å skrive at kjøpet av klokken egentlig var todelt. Runddagsgave til meg selv og etter planen konfirmasjonsgave til mitt første barnebarn, født i år. En PO fra sitt fødselsår burde være noe - har jo 15 år å indoktrinere poden på.
Det kan jo bli en dyr tradisjon, PO til nr 1, Speedmaster til nr.2, Explorer til nr.3.... Jeg legger ut unboxing etterhvert.
Til sist og det kommer neppe som en bombe på noen av dere: Jeg har sprukket! TomB har rett i at fem måneder er lenge. Jeg holdt ut i to dager.....
I utgangspunktet var jo ikke ideen den glupeste, det ser jeg jo nå. Det blir som om du er fri og frank og dama du sikler etter spør med megetsigende blikk: Kommer du til meg? Og du svarer: Jaaa, gjerne - men ikke før om noen måneder. Hallo!
I tillegg kan jo huset der den ligger brenne, jeg kan jo få et takras i hodet i desember osv, osv.
At uret ble kjøpt nå skyldes at det var den siste av den gamle modellen de hadde inne. Den nye ville kostet meg kr.11.000 mer så da var jo valget lett.
Så - uret er kommet på armen og det føles godt, veldig godt.
Ha en fin kveld.