Unboxing fra nytt medlem

Medlem
20. juli 2012
Innlegg
90
Sted
Vassenden, Jølster
Så var det endelig min tur ut. Jeg har bare blitt mer og mer interessert i klokker de siste årene. Har hatt flere Certina klokker, et par Zeno Watch klokker,Citizen, Casio, Seiko og noen andre billig klokker. IOM at jeg har så mye annet det er mer "fornuftig" å bruke penger på, ligger ikke budsjettet mitt i øverste sjiktet. Klokken (merket) som her blir pakket ut er nok et elsket og hat objekt for flere her på sonen, men jeg må si jeg er veldig overrasket over hvor bra kvalitet det er på uret. Tar en også med prisen i betraktning, så er det som amerikanerne ville sagt det; "amazing!" :) Dere får bare være ærlig å si hva dere synes, men jeg er i alle fall fornøyd.

Noen av bildene er av heller laber kvalitet. Det beklager jeg.

Førs ut; fedex pakken som jeg ventet på en evighet og som var hele 4 dager i tollen.
IMAG0375.jpg

Boksen
IMAG0378.jpg

IMAG0379.jpg

Ja, det er en Steinhart, men hvilken
IMAG0380.jpg

IMAG0382.jpg

Steinhart Ocean Forty-Four
IMAG0383.jpg

IMAG0413.jpg

IMAG0412.jpg

Og så noen bilder med klokken på.
IMAG0405.jpg

IMAG0403.jpg

IMAG0399.jpg

På svart nato (lær)
IMAG0415.jpg

Tilslutt "how it glows in the dark". Fikk ikke noe særlig godt bilde.
IMG_1672.jpg
 
Velkommen og gratulerer så mye!

Det kan vel hevdes at denne ligner en del på et annet berømt ur, men jeg synes absolutt at den har sitt eget særpreg og er fin klokke.

Fortsetter du her inne er jeg sikker på at klokker vil komme høyere og høyere på din prioriteringsliste. Lykke til!
 
Velkommen og gratulerer så mye!

Det kan vel hevdes at denne ligner en del på et annet berømt ur, men jeg synes absolutt at den har sitt eget særpreg og er fin klokke.

Fortsetter du her inne er jeg sikker på at klokker vil komme høyere og høyere på din prioriteringsliste. Lykke til!

Det har du helt rett i, men det trenger ikke nødvendigvis å være negativt, selv om jeg helt klart ser poenget ditt. Jeg kjøpte denne da jeg synes den var fin, og ikke fordi den ligner på et annet berømt ur. Litt synd at de ikke fokuserer mer på eget design. Med den kvaliteten som de her leverer, så tror jeg Steinhart hadde vært tjent med å gjøre mer på egenhånd. Ocean Two er mer eget design, men den falt ikke helt i smak hos meg. Kan godt være at jeg ombestemmer meg, eller tar stegene videre til andre mer eksklusive merker.

Jeg merker at det med klokker er galskap, men jeg liker det! :)
 
Velkommen og gratulerer med flott klokke...

Det er nå bare et spørsmål om til før du må ha mere.. (klokker)

:D :D :D :D