Unboxing Grail...Patek 5146J

Dette er stunder hvor jeg kunne tenke meg å bytte jobb ene og alene for å kunne ha et ordentlig ur på armen. Har mine klokker i lommen når jeg jobber med pasienter og så tar jeg de på mellom slagene mens jeg skriver journal...... Sjukt? Ja, jeg vet... Gratulerer så masse med en helt fantastisk ur. Har i det siste tenkt mer og mer på å toppe hele greia med en patek. Så vakkert...... Så patek... Patek er og blir patek.

Digg ur
 
Et krav fra min side er at du legger ut en liten videosnutt av hvor fint den rotoren snurrer på Patek-klokker. Jeg ble hypnotisert i kjelleren på Bjerke når jeg fikk se en hands on for første gang.
 
Herrejemini så lekker. Gratutulerer.

drooling-2.gif
drooling-2.gif
drooling-2.gif
drooling-2.gif
drooling-2.gif
 
Milde skaper!

Etter å ha lett i flere år ble unboxingen gjort så fort at jeg ikke rakk å ta skikkelige bilder....den gikk rett på armen gitt :D

Skal prøve å få tatt bilder av boksen som nesten var verdt prisen alene.....rene kunstverket....

patek.jpg
[/URL][/IMG]

Det der var pent!
 
Ja det var en grail !!!! Det er jo virkelig av det ypperste , kult at du valgte J modell.
Gratulerer så mye og post mye bilder etter hvert:)
 
Hgn..hgn..hnf....hvæææ...

Klarer ikke helt å uttrykke hvor vakker den der er! Frodo, har du et brett med piller jeg kan låne av deg? :D

Rett og slett fantastisk vakker!
 
Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger :D

Skal høre om Beining kan ta noen flere bilder i dag med nivået over Iphone kvalitet.....