Unboxing -H-

Medlem
30. okt. 2010
Da går vi rett på sakene... Denne uken har vært innholdsrik med anskaffelse av to drømmeur, men dessverre ikke bærekraftig for lommeboken. Imidlertid føles det godt, enn så lenge :cool:

Da går vi rett på sakene:

Denne ramlet inn mellom snøbygene...

Se her ja, en boks klar til å bli "avbokset"

Forsvarlig innpakket med noe tamponglignende greier.

Nå er det vel mange som skjønner hva som kommer opp i dagen!

Den forhatte og elskede krone..

Dette er spennende, det kribler godt i magan!

Nå må jeg ta en tissepause... (woohahahaha...)

Måtte digge litt musikk også. Johnossi - er fantastisk... men hvor var vi!?

TAda!!! Denne har jeg drømt om lenge!!

"Quartz!? sikker kvartsglass ja... Tikker og går som en klokke den her:)

Vakre detaljer

Vakrere blir det ikke!

Lett å skjønne hvorfor Rolex er det mest kopierte merket i verden!

her har du fått deg en sikkelig klassiker ja;) Å for en flott lenke da, regner med de var denne du beundret mens du hørte på musikk og forsinket resten av unboxingen ??

*lure unboxing dette her, er det noe mer spennende i vente her mon tro??*

Vent nå litt...

Det mangler jo ekstra lenkeledd her! Må sjekke under klokka...

Fankern, der var det jo ingenting.... :(:confused:

Lervik Ur kan sakene-- Five Stars!

Takk for det, måtte prøve en vri i kveld...

Stor takk nr.1 til et av medlemmene som tipset meg om denne. Har vært på jakt etter explorer 1 i lengre tid og endelig ordnet det seg!

Stor takk nr.2 til et annet medlem her på forumet som eide denne tidligere og kan umulig ha brukt uret mer enn noen timer! You know who you are!

Stor takk nr.3 til Lervik UR og da spesielt Rolf Terje; fantastisk service og flott levert (Det gikk ca 24 timer fra jeg ringte fredagsmorgen til i dag at postmannen kom med pakke! Imponerende.

Sånn, da blir det ikke flere lolexer i år... men nye explII var ikke den litt kul da?

-H-

Grattis med Explorer ;)

Det må ha vært et særdeles hyggelig medlem som behandlet Exploreren sin så pent og lot den selges til et annet medlem via Lervik ur :D

Grattis :) denne var lekker, må si jeg begynnte å lure litt da jeg så hva som skjulte seg under "matta" ;)

39mm'n er perfekt! ;)

Grattis med Explorer ;)

Det må ha vært et særdeles hyggelig medlem som behandlet Exploreren sin så pent og lot den selges til et annet medlem via Lervik ur :D

Grattis med ExpI, heuer!
Medlemmet som tipset deg om klokken høres også ut som en kjernekar :D

Gratulerer med Explorer!
Liker den mer og mer etter artikkelen i WT!
Er jo hardcore 36 mm fan...

Men den nye er virkelig en deilig evolusjon!:D

Grattis med en flott klokke.:D
Har ligget og lurket etter denne selv.
Fint at den blir i "familien".;)

Takk.

Grattis med ExpI, heuer!
Medlemmet som tipset deg om klokken høres også ut som en kjernekar :D
:cool: Helt rett! Gi deg selv et klapp på skuldra!

Grattis med Explorer ;)

Jayeff, jeg føler meg som en spurv som plukker smuler etter hauken........ :( Men for noen smuler!!

olemol, raga og UJU: 39mm er helt perfekt. Klokken sitter som støpt på armen og går til alt fra skitur til dress. Den blå lumen er imponerende. Kvaliteten helt rå..

Gratulerer med Explorer!
Liker den mer og mer etter artikkelen i WT!
Er jo hardcore 36 mm fan...

Men den nye er virkelig en deilig evolusjon!:D
Frodo, 36mm'en skal du donere til madamen, så går du å får deg en i mannestørrelse! :eek: Artikkelen i wt er god, men morsomt at alle tyner den nye exploreren for å ha korte visere... Det gjør den kanskje samleverdig når folket har fått mast til seg lange visere. :D