Unboxing - Macro style!

Takk for hyggelige kommentarer!

Det motiverer til flere bilder!
Faktisk så har jeg allerede tatt litt bilder i kveld - så enda en unboxing kommer snart! :D

Selv om det var en fin Rolex trio, så sendte jeg Submarineren fra meg - den måtte dessverre vike for noe litt mer sjeldent!
 
Grattis med flott Explorer II. Er nok den av klokkene mine jeg bruker dessidert mest:) Kler også veldig godt både orange og sort Rubber B rem om du vil ha noe å sprite den opp med.
 
Merker at jeg savner den litt nå. Er ikke umulig at den kommer tilbake i boksen igjen etterhvert. Veldig tøffe bilder :)
 
Satan! Nydelig sak. Og flott gruppebilde! Hvem av de 3 i gruppebildet ville du beholdt dersom du kun hadde mulighet for å beholde en?
 
Satan! Nydelig sak. Og flott gruppebilde! Hvem av de 3 i gruppebildet ville du beholdt dersom du kun hadde mulighet for å beholde en?

Svaret på det spørsmålet tror jeg kan variere fra dag til dag.
Tenkte faktisk å lage en liten sammenligningstråd, men har ikke kommet så langt.

Suben er solgt, så det begrenser jo svaralternativene naturlig - men hvis det dukker opp en no-date sub til fornuftig pris så kjøpes den, man må jo egentlig ha en sub i samlingen.

Men tilbake til spørsmålet, som da koker ned til Explorer II eller BLNR. Det er ikke lett. Forrige uke ville nok svaret vært enkelt - Explorer II. Den dekker egentlig de aller fleste bruksområder alene, spesielt om man også har en litt mindre, og mer dressy klokke, til finere anledninger (selv om Explorer II også fungerer til det, spesielt med reim). Jeg ville ha en litt maskulin hverdagsklokke, og hvis man vil ha Rolex-følelsen og kvaliteten så kommer man ikke utenom Explorer II...

Men BLNR er heller ikke langt unna, og med mitt smale håndledd merker jeg av og til at blir Explorer II i største/tyngste laget. BLNR er mer komfortabel - for min del - den passer strengt tatt bedre til/under skjorte), og hadde den kommet med børstede midtledd, hadde jeg mest sannsynlig svart BLNR. Har brukt den noe med lenken til sub'en, og da snakker vi! :)
Litt dressed down, pluss microjustering på lenken. Den blå bezelen er både positiv og negativ; Den er lekker, men begrenser noe i valg av klær og/eller skinnreim. Men noen moteløve har jeg aldri vært, og heller mer mot moderne/kalde farger uansett (enn høstfarger).

Man må nesten selv vurdere bruken og smak/behag for både størrelse, tykkelse, lenke, farge og GMT-funksjon.
Det beste er å teste de på armen. Men det holder tydeligvis ikke å teste en dag eller en uke. ;)

Jeg har brukt explorer II mest siste uke og bruker Explorer II i dag. Og trolig i morgen..
Eller kanskje jeg skal ta BLNR, siden det er en stund siden sist... :confused:
Eller nei, jeg brukte jo BLNR ute på lørdagskvelden.. Nei det blir Explorer II.. Tror jeg. :p