Unboxing - Ordinært, forutsigbart og enkelt, men...

Thanks! :)

Viktigst:
Stativ (og forsinket utløser)! :)
Lys: en stuelampe(evt vindu) og hvit gardin/tak som belysning, av og til en reflektor(sølv eller sort side).
Objektiv: Olympus 50mm f2.0 FT

Men det du spør om:
Kamera: Olympus E-M1
Software: Lightroom

:)

Takk for tips. Det er sikkert flere, men dine og @Loevhagen sine bilder er flotte å se på.
 
Redigert av en moderator:
Fyller på med litt bilder.
Har brukt den nesten hele uken, og det er bare noe positivt ved sub som er vanskelig å beskrive. :D
Den er bare riktig! Og merker at jeg er mindre reservert med å bruke den i forhold til med dato/cycops. Tror faktisk den går under radaren mer enn jeg har trodd, da det er så utrolig mange klokker som baserer sitt design på denne, og vanlige folk (de som ikke vanker på dette forum) tenker ikke på at det er en Rolex. Og det passer meg utmerket!

Jeg aksepterer mer og mer at denne kan egentlig være med på alt som en slags beater. Den er laget for å bli brukt, og tåler å bli brukt. Litt riper er ikke så farlig, og forringer ikke utseende eller verdi kjempemye egentlig. Men jeg kommer fortsatt til å ta den av når det er høy risk for riper, slag osv. :)



Naturlig lys i solnedgang:
OI000289_zpswvoafzz7.jpg


OI000288_1_zpsihhcop97.jpg


Fra dagens:
20150214_160335_1_zpsy1m5f8te.jpg
 
Flott 114060. :)

Jeg har ikke brukt min på en god stund, men det skyldes eldre utgaver fra samme fabrikant. Kjekt med den moderne varianten - og de tildigere modellene også. Ja til variasjon. :)