Unboxing på gang!

IMG_1494.jpg

Noe jeg funderer på, hva er egentlig dette ?
 
Her utøves knebøy, ryggbøy og det som verre er - alt med tanke på å bøye seg i støvet i aktelse, beundring og respekt for unboxingen av dette vanvittig flotte uret.

Føler ikke engang det minste snev av misunnelse. Bare ren, pur glede. Glede over at jeg er medlem her på TS og at jeg derigjennom får oppleve stunder som dette.

Her fortjenes det mer skryt, godord og gratulasjoner enn jeg kan bidra med, men du får i alle fall gratulerer så mye med denne skjønnheten.
 
Du verden, MrK!
Du tar'n virkelig ut; - Langematik er defintivt ikke hverdagskost, eksepsjonelle ur som de er. Stort GRATTIS!
Særdeles hyggelig det ble en A. Lange & Söhne til her ute. :D

Nå håper jeg du bruker de nærmeste dager godt og skaffer til veie det gode supplement av bilder som både ur, eier og sonens innlagte fortjener......;)














Og, pssst....
- for her kommer kjepphesten min inn:
Tørker bort smuss og gammel moro fra herligheten....;)
 
Ojoj, dette var unboxing med stor U! Gratulerer med et helt utrolig vakkert ur:D Det må vel være noe av det råeste man kan få!?
 
:-o :-o
Gratulerer med en utrolig fin klokke, nærmere perfekt skal du lete lenge etter. Ord blir fattige..
 
Fyttikatta for en klokke! Familiebilde av både AP og GO var jo bare helt rått! Gratulerer så utrolig mye.
 
Helt utrolig rått... og flott! Utrolig stilig at du deler dette uret, kjekt å få sett annet enn pressebilder av slike ur.. Ikke ofte en får den muligheten.. :)


(Enda) flere bilder og beskrivelse av uret mottaes gjerne her...
 
Shit, det der var virkelig noe utenom det vanlige, gratulerer!
Bra det er noen som tørr å satse! ;)