Unboxing som mange misliker!!!!

Medlem
25. des. 2011
Sted
Fredrikstad
Er i full fart med husbygging om dagen. -Da pulten er kommet til kontoret så trengte jeg også en klokke der....

29EBDB7B-05DE-4AB7-AC51-9B4CB85735A1_zps8xmmgjfu.jpg

En kjedelig boks med boble plast....

Hva er på innsiden???

En sub og en seamaster.... Neida

Eller....
49CE1700-2476-4DAC-A86B-1FDC03508601_zpsskogzh4f.jpg

37102B48-D054-4036-A04A-35DD7DC8E01E_zpsuq9dkq5g.jpg

En "ekte fake" Rolex veggklokke, fantastisk finish....

Ser bare så godt de har "alignet" pip'en med kl 12!
6FE3CA14-CDA6-4E16-B760-BC7DC63263E5_zpswwy54mny.jpg

Jaja, moralen er: hold dere unna fake, uansett størrelse...

Blir nok en mondaine veggklokke istede, kommer til å irritere meg grønn over at "bezelen" ikke står rett.
Har dere forslag til andre veggklokker?

Idéen din om en Mondaine veggklokke er veldig god... Var innom urmaker Sutterud på Bjølsen, og jeg mener bestemt at han hadde Mondaine veggklokke inne (og hvis han ikke har inne kan han garantert skaffe). ;)

( @Arcticboy , jeg bedriver litt uautorisert markedsføring for butikken din for å betalen ned gjelden.) :D

Redigert av en moderator:
@Timekeeper Gå inn på aliexpress.com og søk etter RLX clock, så kommer de opp.

Forøvrig..... irriterte meg så mye over at bezelen ikke var alignet, så skrudde opp baksiden.... Viste seg at det bare var å vri skiven til riktig plass....

Stemmer nok det at de ikke har laget sub til å henge på veggen. Må bare le når jeg ser prisen og årstallet på klistremerket bak. :mrgreen:

Stemmer nok det at de ikke har laget sub til å henge på veggen. Må bare le når jeg ser prisen og årstallet på klistremerket bak. :mrgreen:

Ja, hva er det for noe, trodde Rolex ble stiftet i 1905 eller deromkring. Ehhhh, gratulerer med ny lurex forresten ;)

@Superlite & @Greg fear ye not gentlemen - selger jo ha rent mel i posen, ref svar på henvendelse:
selger skrev:
Mia: Ja, uret kan sendes i oppkrav, for at du som kjøper skal være trygg ift svindel, er det viktig at du åpner og inspiserer pakken/uret på postkontoret/ post i butikk,

Skille
Er jo litt artig sak dette da, så trår til med et aldri så lite - Grattis! :)

Skille nr. 2
Kudos til å faktisk lage unbox og for trådtitelvalg.

Skille nr. 3
Ref. pm sent for en stund siden - gi lyd når du vil ha tilbake ultralydrens :mrgreen: