Unboxing - soon to come

Medlem
30. okt. 2010
Innlegg
1.272
Å glede...
Etter lang tid på søk kom jeg endelig over et dypt savnet urverk... Den må sendes fra andre side av jordkloden og er forskuddsbetalt til en mann med "pingpong-navn".... Grøss og gru hva har jeg gjort?

Enten blir dette en veldig dyr lærepenge eller en sann glede. Blir vel ingen pakke før neste uke, men den som venter på noe godt...

Et hint er kanskje på sin plass: "Monnin, men ikke helt"...

--H--
 
Vintage Speedmaster Pro som faktisk har vært på månen, konvertert til høykvalitets quartz mekanisme i hong-kong slik at den kan være nøyaktig og fin? :D
 
Vintage Speedmaster Pro som faktisk har vært på månen, konvertert til høykvalitets quartz mekanisme i hong-kong slik at den kan være nøyaktig og fin? :D

hehe... Du må nesten få ekstrapoeng for kreativitet, men vi snakker ikke omega... Heller ikke Polex :) Vi snakker noe som var fransk, men ble sveitsisk... 70 tallet...

--H--
 
Her lukter det Breguet? Eneste jeg kommer på som var fransk, men ble sveitsisk på 70-tallet
 
Her lukter det Breguet? Eneste jeg kommer på som var fransk, men ble sveitsisk på 70-tallet

Neste skyter ikke presten av hesten...

- Tidligere urverk produsert av G.Monnin
- 70 tallet
- Diver (Merkets første sådan..)
- 200 metres
 
...and we have a winner...


Bra TomB og Santos-Dumont!

844-3 for å være helt nøyaktig :)

Vi få se hva som dukker opp. Stoler ikke helt på kinahandel og diverse "foley" produkter som florerer i østen :???:

men nå innser jeg jo at unboxingtråden blir litt kjedelig... vel vel, vi kan ikke la oss vippe av pinnen av den grunn....

--H--
 
Jeg regner med at du har stålkontroll på trackingen...

Hvor langt er den kommet? ;)
 
Jeg regner med at du har stålkontroll på trackingen...

Hvor langt er den kommet? ;)

11.02.2011 08:55 sendingen er sendt fra avsenderlandet

Tenke seg til at det skal ta så jævlig lang tid med en postpakke, når vi har fløyet folk til månen for over førti år siden....
 
Den som venter på noe godt...

En av to nye er endelig kommet. Prøver meg på en unboxing nå :)

Eske med kineserbokstaver...

Der var åpningen ja...


Avispapir.. Tenkte jeg det ikke-- Hva skal vi pakke og pusse vindu med når avisene blir digitale??


Se der ja! En Heuer til Heuer :)


Til å være 35 åring holder du deg godt, gitt... værre med herr Heuer...

Sammelignet med Sub








Wrist shot




Da er det bare å smøre seg med tålmodighet da enda en tikkende sak er på tur i posten :D:(