Med fruen og to tenåringsjenter på håndballturnering, og tre under 6 år søtt sovende, er det mulighet for far å drive litt egenpleie. Inkludert i dette i dag (og i morgen...) er det unboxing!
Noe brunt fra Bodø?
En NATO gjør det plutselig mer relevant!
A box within a box within a box...
Eureka!
Møt Archimede Pilot 42 Bronze.
Dette uret er på en måte to fluer i én smekk: jeg hadde ingen flieger fra før, og heller ingen bronseur, og begge deler er noe jeg ønsker å besitte. Jeg har tittet en del på Steinhart Nav B-Uhr 44, men for det første liker jeg ikke sekundviseren der, for det andre er den ikke automatisk og for det tredje blir 44mm for stort for mine usle håndledd (selv 42mm med 50mm lug-to-lug er på kanten). Så da dette med uncluttered dial med herlig vintagelook dukket opp delvis ferdigpatinert på TS-markedet var det bare å slå til.
Takk til @Guybrush Threepwood for en utmerket handel!
(The High - fliegers flyr (høyt) - get it?)
Noe brunt fra Bodø?
En NATO gjør det plutselig mer relevant!
A box within a box within a box...
Eureka!
Møt Archimede Pilot 42 Bronze.
Dette uret er på en måte to fluer i én smekk: jeg hadde ingen flieger fra før, og heller ingen bronseur, og begge deler er noe jeg ønsker å besitte. Jeg har tittet en del på Steinhart Nav B-Uhr 44, men for det første liker jeg ikke sekundviseren der, for det andre er den ikke automatisk og for det tredje blir 44mm for stort for mine usle håndledd (selv 42mm med 50mm lug-to-lug er på kanten). Så da dette med uncluttered dial med herlig vintagelook dukket opp delvis ferdigpatinert på TS-markedet var det bare å slå til.
Takk til @Guybrush Threepwood for en utmerket handel!
(The High - fliegers flyr (høyt) - get it?)
Redigert av en moderator: