Unboxing

Grattis. Jeg ønsker meg noe som dette, men har ikke nerver til å ha klokkene "fremme" når jeg ikke er hjemme...

Gratulerer både med dagen og gaven.:D
Jeg har en winder som ligner ganske mye på din. Det er ikke sikkert det er samme "hjerte" som sitter i dem.
Husker ikke hvor jeg kjøpte den nå, men det er ca 1 år siden.
Den funker fint men vrider nr 3 er litt bråkete hos meg. Den har vært sånn siden dag 1 men jeg gadd aldri å gjøre noe med det. Den gode nyheten er at de to andre virker like stillegående som da jeg fikk den.:D

Winder1of1.jpg

:D

Takk igjen for gratulasjoner!

Så fikk jeg maleri og whiskey av kompiser så da blir kvelden komplett;)!
maleri.jpg

Hei igjen.
Er du fortsatt fornøyd med denne?
Er på reis og har funne denne i butikk. Har veldig lyst å handle - dersom du fortsatt er nøgd med din:)

Hei igjen.
Er du fortsatt fornøyd med denne?
Er på reis og har funne denne i butikk. Har veldig lyst å handle - dersom du fortsatt er nøgd med din:)

Jeg har ikke noe å utsette på winderen. Den går som den skal, og er meget stille. Selv har jeg den stående på soverommet og om man hører godt etter så hører man den når den kjører, men det er såpass lavt at det overhode ikke plager meg. Så jeg kan gå god for den !;)

Jeg har ikke noe å utsette på winderen. Den går som den skal, og er meget stille. Selv har jeg den stående på soverommet og om man hører godt etter så hører man den når den kjører, men det er såpass lavt at det overhode ikke plager meg. Så jeg kan gå god for den !;)

Takk for tilbakemelding og PM. Endte opp med ein ganske lik modell for 3 klokker. Veldig nøgd:)