Unboxing

Medlem
25. nov. 2008
Etter 1 uke med søvnløse netter fikk jeg endelig en telefon av en klokkepusher. Hva kunne det være?
Jeg rasker meg ned for å plukke den opp og det første jeg legger merke til er hvor forbanna stor klokkeboksen skulle være. Boksen har et volum på ca 8000cm3 og veier ca 1.5 kg.
_MAT2299.jpg

Inne i pappboksen finner man en boks av lakkert tre med fin finish, og spennen på boksen er av samme utførelse som remmen på uret
_MAT2301.jpg

Inne i den boksen finner vi noe jeg har hatt lyst på en god stund, men har ikke klart å få ut fingern før nå. Nemmelig en Longines Legend Diver ND
_MAT2306.jpg

Det følger også med en liten hardcover bok som jeg ikke har åpnet enda, men blir nok litt lesing på sengen ikveld.

_MAT2309.jpg

Førsteintrykket er et ur med fin finnish men det er litt uvant å ikke ha dato. En annen ting er at viserne var stuserlige. De er tynne og ser ut som om de er laget av aluminiumsfolie. Uret sitter veldig fint på armen og remmen er veldig komfortabel, men det blir nok kanskje en svart croco etterhvert.

Til slutt et wristshot!

_MAT2316.jpg

Takk for titten og følg med, skal prøve å få tatt flere bilder ila dagen

Marius

Gratulerer så mye Marius T!

Legend Diveren er kjempeflott.
Har personlig aldri sett den live, men så ut som den satt meget bra på håndleddet ditt:D

Gratulerer!
Har den samme selv og er meget fornøyd med den!
Den er en tro kopi av den opprinnelige fra sekstitallet.
Derfor de lit små viserne... Jeg tenkte også på rembytte når jeg kjøpte den.
Men har etterhvert blitt så glad i den originale at det nok neppe blir aktueflt, annet enn nato, selvfølgelig!:cool:

Grattis med nytt! :D
Et særdeles vellykket design.
Har lenge vært av og på med avstandsforelskelse i denne klokken.
Kanskje jeg må ned og prøve den ennå en gang...

Takk alle sammen!
Kom en til klokke på døren for 10 min siden. Hadde ikke tid til å ta bilder da jeg tok den ut, men her har dere ett WS

_MAT2340.jpg

Hehe, jeg prøvde 5 eksamner på 16 dager i desember. Kan ikke anbefales.
Dette halvåret blir det 3 fag som løper hele semestert, 2 i første halvdel og 1 i siste halvdel, altså 6 fag til sammen. Før jeg må bruke sommerferien på å ta igjen ene eksamnen fra desember, som sagt, det kan ikke anbefales. ;)

Lykke til! :)

Takk Krille! Morsomt hvor latterlig dårlig impulskontroll man har noen ganger. Men det er morsommere med klokker enn penger i banken :)