Unboxing

Takk for alle tilbakemeldinger og gratulasjoner. Dette er et ur som skal nytes og beholdes. Første "skarpe oppdrag" blir å ta tiden mellom veèr om et par ukers tid ;)

Hehe.

Disse klokkene har en tendens til å gjøre det bra i skarpe situasjoner så går nok riktig så fint det.

Gratulerer med en fantastisk sak. Må få meg en slik en dag selv :).
 
Gratulerer med Speedmaster. Tidenes feteste klokke, i mine øyne!

Hilsen min Speedy, for anledningen kledd i Norges-NATO :D

IMG_0030.jpg
 
Er det denne Jafalch? Er ikke helt inne på de forskjellige Omega modellene[video=youtube;j3OXVjJN9tk]http://www.youtube.com/watch?v=j3OXVjJN9tk[/video]
 
En dobbelpost her gitt...

Men men. Enkelte ting kan godt bli gratulert to ganger!

Håper alt står bra til med mor og den lille. At far er frisk og stolt som en hane får vi bekreftet i dette øyeblikk! ;)
 
Gratulerer! Speedmaster Pro er nr.1 på min ønskeliste, men kan ikke bruke så mye penger på en klokke, men skal etterhvert spare opp til en brukt en! Derfor flott å kunne se flotte bilder her på forumet!
 
Misunnelsen prikker helt ut i tærne. Gratulerer med et av mine fremtidige innkjøp! Finnes det et kulere argument for å kjøpe en klokke enn: "Den er testet på månen......"


Gratulerer med småtråkk, glemte det i "klokketåken" tidligere i dag..
 
Gratulerer med klump. Ble onkel igjen her for noen dager siden, utrolig hvor små vi alle har vært.