Unboxing

Den er 44 mm (eksl krone...hehehe).

Og 62mm inkl. krona? :p

Det er jo en viss likhet med denne (både i bling og størrelse), så man kan kanskje kalle det for en "konge klokke"?

multimedia.ap

Gratulerer! Alltid morsomt å se noe annerledes, selv om jeg nok ikke hadde handlet det der selv.

Kjenner merket dårlig - hvor i landskapet befinner de seg?

München basert. Verket er 6497 basert. Men åpenbart med noen modifikasjoner. Selv setter jeg den i klasse med Panerai. Selv om merket er mer kjent for dressur med komplikasjoner. Jeg merker meg debatten rundt kronen. Den er sinnsykt deilig live. Helt nydelig opplevelse å trekke den. Proporsjonene er meget smakfulle.
Verket bak glasslokk er praktfullt. Skal poste bilde!

Litt sent inn på denne pga babytåka, men - gratulerer med kjempeur!!

Veldig kult å se en av de mindre kjente tyske merkene her. Chronoswiss er ungt, men "konservativt", eksklusivt og vakre. Synes den ser meget bra ut, morsomt med 24-timers, og den krona - oh la la la!!

Chronoswiss

Gratulerer så mye med en Chronoswiss!!

De er spesielle - ikke minst bezelen skiller seg ut. Ikke så mange å se av dem.

Jeg hadde også en Chronoswiss for noen år siden, og har tenkt mye på at jeg solgte den...

"Wear it in good health" ! :)

BT

Takk, krille og Businesstraveler!

Dette er mitt mest vågale kjøp noen sinne.
Og et av mine mest vellykkede!
Den vekker virkelig følelsene. :D

Takk, krille og Businesstraveler!

Dette er mitt mest vågale kjøp noen sinne.
Og et av mine mest vellykkede!
Den vekker virkelig følelsene. :D

Grattis med et superb ur. Og de tre linjene over her er vel essensen i det vi driver med her og det vi alle søker (vel, i alle fall de to siste linjene).

Grattis med et superb ur. Og de tre linjene over her er vel essensen i det vi driver med her og det vi alle søker (vel, i alle fall de to siste linjene).

Enig, ragamuffin.
Og jeg kjenner at dette var den riktige fortsettelsen på Longines kjøpene i fjor høst.
Den tiltrekker seg mye oppmerksomhet. Og det vel fortjent!:D