Unboxing

G

Guest571

Guest
Hva har vi her da, en kjip stor sort eske...
CIMG1050.jpg


Kanskje det er en eske inni esken?
CIMG1051.jpg


Ja, det var en eske der gitt, men hva er dette, et nøkkelhull?
CIMG1052.jpg


Hmmm, kanskje denne passer?
CIMG1053.jpg


Phu, flaks, er det noe inne DENNE esken da?
CIMG1054.jpg


En klut? Hmmm, hvis vi tar vek kluten kommer noe annet til syne.
CIMG1057.jpg


En Panerai, hvem hadde trodd det!
CIMG1056.jpg


Nok snakk:)
CIMG1058.jpg


Et obligatorisk WS
CIMG1062.jpg


Stor? Kanskje litt:p

Tanker og følelser kommer senere:) (kanskje flere bilder også)
 
Klokken er en 2004 modell Panerai 197 med et 8-dagers JLC verk. Klokken er 45(!)mm og utført i Rosé gull. Har brukt den siden klokken 12 idag, og eneste jeg lurer på er hvilken pokkers dato er det idag? For uten dette så smiler jeg fra arm til arm:)

Dessverre er jeg en elendig fotograf med et elendig kamera, noe som resulterer i bildene over. Skal prøve å få tatt noe ordentlig senere. LOVER.
 
Å fyttifaen. Den var enda kulere enn jeg hadde trodd! Tror vi skal ha en liten mini GTG hvis du ikke skal på neste NURK!
 
Hoi, har du sett på f..... Ikke verst dette!

Den er jeg spent på å se live, gitt. Du rykker rett opp i gullpimp-elitedivisjonen med den der!

Grattis med nytt gull, ser frem til bedre bilder og mulighet til å få se den live i nær fremtid!
 
WOW! Er ikke ofte vi ser gullpam på TS. Grattis!!
En sort rem hadde vært perf;)
Håper du kan ta den med på neste NURK.
 
Jøsses, slik ser man ikke daglig! Hvor mye veier noe slikt egentlig ?
Gratulerer så masse! Moro med noe litt uvanlig :D
 
Sweeeeeet as candy :)

Grattis Mister!

Huff og huff. For pent. :D

Gratulerer!


NICE! Er i utgangspunktet ikke noe radiomir fan, men den der var griselekker :D Gratulerer Mathfjeld!

I am speechless. I am without speech.

Grattis!
Dette var et meget pent eksemplar av arten, det må jeg si!
Gled deg riktig så mye med den.
:D

Den var X-nice!

_Skjalg

Utrolig kult! Gratulerer :D

Grattis med ny Pam;)

Den var utrolig lekker! grattis

Den er så utrolig lekker Mathfjed!
Gratulerer!

Tusen takk, ettersom jeg har pratet så mye om å kjøpe ny klokke følte jeg at jeg måtte ta den helt ut.
 
Å fyttifaen. Den var enda kulere enn jeg hadde trodd! Tror vi skal ha en liten mini GTG hvis du ikke skal på neste NURK!

Det skal vi nok få til vettu:)
Hoi, har du sett på f..... Ikke verst dette!

Den er jeg spent på å se live, gitt. Du rykker rett opp i gullpimp-elitedivisjonen med den der!

Grattis med nytt gull, ser frem til bedre bilder og mulighet til å få se den live i nær fremtid!

Bilder kommer nok når jeg har tatt et par fire foto kurs og samlet økonomien såpass at jeg kan kjøpe macro-linse til mobilen. Klokken kommer såklart på NURK om jeg selv kommer meg dit.

WOW! Er ikke ofte vi ser gullpam på TS. Grattis!!
En sort rem hadde vært perf;)
Håper du kan ta den med på neste NURK.

Hehe, takk for det. Ingen skjult agenda der vel?
Klokken passer nok supert på en sort rem, men som nevnt over er privatøkonomien ganske på skjøret om dagen...
 
Jøsses, slik ser man ikke daglig! Hvor mye veier noe slikt egentlig ?
Gratulerer så masse! Moro med noe litt uvanlig :D

Takk, jeg synes hvertfall det er kjempe gøy:) Den veier nok en god del, har ikke kokain-vekt så får dessverre ikke sjekket, men den er tung og solid på hånden:)