Unboxing

Medlem
27. jan. 2011
Sted
Trondheim
Etter 2 uker ute på jobb lå danne pakken å ventet på meg når jeg kom hjem i går kveld.:p
P5060002.jpg

P5060003.jpg

Ramler jo ting ut her....:D
P5060004.jpg

P5060005.jpg

P5060006.jpg

P5060007.jpg

P5060008.jpg

P5060010.jpg

Et ws må til..:cool:
P5060011.jpg

P5060012.jpg

P5060013.jpg

P5060015.jpg

Sillikon reim som er en freebee til alle klokke kjøp hos Perpetual...:D
P5060016.jpg

P5060017.jpg

Detalj på sillikon reima.
P5060018.jpg

Detalj på spenna.
Og mens jeg driver å styrer med klokken og bilder og det som hører med så kommer kona inn å sier med lettere oppgitt stemme "Hva klokke har du kjøpt nå da?",mens hun titter på klokka å sier " den var stilig " "FÅ PRØV"
Og da var det bare å stille inn reima å sette klokka på hustruens hand.
P5060019.jpg

"Den klokka kan du bare drite i å få tilbake" utbrøt kvinnemenneske!
P5060020.jpg

Og slik ble det. Den klokken får jeg ikke tilbake. Sikkert bare å kjøpe en til. :cool:
Førsteinntrykket er bare positivt. Virker som det er mye klokke for 723 kr.
Fortsatt god helg ifra Trondheim. :D

Hehe, sånn kan det gå ja ;).

Ser ut som fryktelig mye klokke for pengene faktisk! Gangreserve på urskiven også?

Hehe, sånn kan det gå ja ;).

Ser ut som fryktelig mye klokke for pengene faktisk! Gangreserve på urskiven også?

Gangreserve på ur skiven ja. 40 timer gangreserve på denne. 28 juveler og 21'600 bph. :D
Kona synes den er knall hun...Jeg også synes den er stilig. Må kjøpe meg en Perpetual til jeg tror jeg.

Haha, stilig at den ble frastjålet.. Bra det ikke var snakk om en Rolex eller noe :p

Gratulerer :)

Den var faktisk ganske stilig,lurer på om kona kunne hatt en slik?
Tørr jeg spørre hvor du fikk tak i den?

Morten

Blir nok en slik på meg også:p
Var det lang leveringstid?

Den blir sendt på onsdag og ikke i morgen(tirsdag)pga det er narsjonaldagen eller en form for helligdag i Hongkong i morgen.
Utdrag av mailen jeg fikk i dag : " Tomorrow is our public holiday, therefore your PR-02 will be sent on this Wednesday, May 11 "
Forige klokke jeg fikk ifra Perpetual gikk det 6 dager før jeg fikk.(Jeg var jo ute på jobb når den klokken kom,derfor gikk det noe tid ifra jeg fikk klokken og fram til jeg kunne pakke ut den)
Alex hos Perpetual gir meget god service og oppfølging.(Han merker pakken med 30usd også,så man slipper mva:p")
Må bare si jeg er imponert over klokken pr 02 som kona "knabbet". Mye klokke for pengene synes jeg...:p

Mvh.
Tom Rune.

Morsomme ur! :D Om jeg noen gang skal få meg en tourbillon må det vel bli en slik en ...

AT-01_III_.JPG

Bare å vente da...

Your Regulator R-05 (on dark brown strap) is sent today by SpeedPost (EMS), it will be arriving on this Saturday, May 14.

Ja da er det bare å vente og håpe at den kommer før 17 mai. Norgesnato kom i går...