Unboxing...?

Medlem
3. april 2011
Sted
New Jersey, USA
Jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle dette, men det er vel en slags unboxing. I alle fall dersom unboxing innebærer at det som unboxes er i en boks.

Hva i all verden kan denne store pakken inneholde?

Box001.jpg

Tror utgiftene til gaffatape har vært større enn portoen.

Box004.jpg

Black Box?

Box005.jpg

Næmmen nææ, her var det en fin boks.

Box009.jpg

Er det noe inni, mon tro?

Box011.jpg

Nei, bare Monsteret som hoppet inn i sin nye bolig med en gang jeg åpnet døren.
Kjøpte denne av et hyggelig medlem her på sonen. Ekte, polert treverk og et bra interiør - et riktig godt hjem for mine små. Bra de får egne senger så det ikke blir for intimt mellom dem, de kan jo formere seg og det vil vi vel ikke, vil vi vel? :D

God helg ønskes alle venner på TS!

"Slags unboxing"? Definitivt unboxing.
Lekker oppbevaring! Gratulerer!:D

Grattis.

Den forsendelsen var vel like vanntett som en Pelican? :p

Jayeff har røpet seg som selger - og pakker - av denne boksen. At han i tillegg solgte hele boksen inkludert emballasje for mindre enn 2K vitner om en raus kar :D

Takker for gratulasjoner og skryt - vel fortjent, som vanlig. Og en stor takk til Jayeff som besvarte min WTB-annonse sporenstreks og på den måten bidro til litt nødvendig u-hjelp i dalstroka innafor. En meget hyggeli kar å handle med, rask ekspedering og ikke minst skikkelig emballering!

Grattis med en utsøkt boks, Minuteman!
Og vit at eventuell formering har en vakker behagelig tendens til å skje uten at urene er i kontakt med hverandre...
Det der blir et vakkert hjem for kommende brødre, søstre, og andre påtenkte familiemedlemmer.
:D

Jeg tipper at klokkene ikke kommer til å slutte å formere seg (for en periode) før du har fylt ut allle seks plassene.;)

Grattis!!

Gratulerer med rålekker boks!! Den var grisefin!:eek:

Selv er jeg redd for å gå til innkjøp av slikt. Med "bare" tre klokker så hadde jeg fått OCD-anfall av å ikke ha en fjerde for å fylle boksen - noe som hadde ført til innkjøp av et siste familiemedlem. :p

Flott boks, gratulerer!
Men..... du er ikke redd for at den er i minste laget? :D

Livredd, men Jayeff skal sikkert utvide og jeg kjøper hans brukte for en slikk og ingenting - eller svinebillig som vi sier her oppe i dalom:D

Edit: Boksen er full den, men ikke med alle de riktige klokkene - ennå.

025-1.jpg

LOL

Sist jeg hadde en porter og en halv whisky på tanken kunne jeg telle til seks :p