Unboxing?

Hehehe......FYYYYY F, mann!!!
Først McQueen og så dette. Detter nesten av stolen.
Grattis noe inn i granskauen!

For øvrig, ut i fra bildet, den flotteste Red Sub jeg kan huske å ha sett. Ser jo ny ut!

..er det lov å spørre hvor du finner slike godbiter som dette? Ikke i kongeriket Norge vil jeg anta...

Utrolig lekkert, setter mine mikke mus Rolexer i et dårlig lys, men fy f. for noen lekre klokker.

Utrolig flotte klokker! Jeg er grønn av misunnelse for begge to! :cool:

Takk for at du deler, kom gjerne med flere bilder! ;)

Redsubben ligner på en som ble solgt fra et danskt auksjonshus for litt siden? Den var hvertfall like strøken!

Dette er bra KarlFr, bare fortsett! Når du vurderer å selge din 1655 for å finansiere alle disse ikoniske Sub'ene så er jeg klar...:)

Dette er akkurat etter min smak, Karl..men antagelig ikke mitt budsjett pt ;) :)
Flere bilder og detaljer om klokkene hvis du gidder :)

Oi oi... Dette er ikke småtterier! Red Sub-en ser jo helt strøken ut, og den andre er vel like sjelden som tenner på høns her i landet. Grattis med superankomster!

Oj oj oj. Gratulerer med to skikkelige klassikere.:D

Gøy at det finnes slike her "hjemme" på TS også.
Må si at nivået på klokkene her på forumet begynner å ta helt av.
Både på vintage og moderne modeller.

Kjenner at en tur til GTG frister noe avsindig. I hvertfall hvis disse skulle dukke opp.:)

Ser man det....
Særdeles vakre bilder av vakre ur!
Slutter meg til gratulasjonene over disse ikoner av noen Subs. Tenker vi må få se flere bilder av disse fremover.

;)

Dette tar jo helt av! Gratulerer med to nydelige vintageklokker! Som nevnt tidligere ser RedSuben nesten ny ut! Og Suben uten crownguards er jo nesten rørende nydelig. Fantastisk! :)