Unboxing

Stooort grattis!!! :D
Må være deilig, som nevnt, å ta steget til toppen av den horologiske rangstige!
Og jeg må innrømme at klokken vokser på meg..dangerous!!
Blir spennende å se den med ymse remmer - selv om du kanskje ikke har landet disse til gtg!
 
Grattis med sommerens feteste ur!!! Ingen dum utskiftning du gjorde der! (Rolex er bra, men PP er.... Ja, det sier seg selv) :D
 
Tusen hjertlig takk, alle sammen!
Har egentlig siklet på denne i noen år, så jeg tar meg i å ikke savne noen av de som ble bort (enda..). Ulempen er selvsagt at jeg kommer på Rolex GTG med litt færre Rolex enn planlagt.

Dessverre har jeg ikke noen wristshots enda, for remmen passer som nevnt ikke. Det kunne visst ta noen måneder å få tak i ny rem i flg Bjerke, men det er greit. Tror den kommer til å se rå ut på stingray, og forhåpentligvis har jeg denne i begynnelsen av neste uke, og tar den med på GTG.

Igjen, takk alle sammen. Dette forumet er rent skummelt, for følelsen av noe nytt med slik backing gjør at man raskere nærmer seg neste kjøp...
 
Grattis med en "fet" klokke....;)
Kommer med en unboxing i løpet av uka selv.....dog noe mer tradisjonelt.

Mvh
Timebandit
 
Jeg ser ikke på meg selv som den aller store entusiasten av klokker - men jeg har alltid likt og ta meg en tur innom en urmaker for og se hva de har....

Siden jeg er i startfasen og gjør comeback - befinner jeg meg i såkalt low-end segmentet og denne uniboxingen viser dessverre ingen luksus!

"Onkel eBay" fortalte at der var en pakke i posten!
0380c338.jpg


Ny nato reim var kjøpt inn for anledningen
c1ffa4e2.jpg


Klokka ser for første gang luft i norges land!
5247ff5f.jpg


Comboen mellom klokke og reim - syns faktisk det ble en kul match!
d7322326.jpg


For de som lurer så er klokka en Sicura Cordura Sea Gull VTG Diver og er fremdeles bare i startfasen under klokke entusiasmen (så det er dårlig med utdypende info) med utenom at den trengs en service
 
Nå ser jeg jo at jeg skulle ha laget en egen tråd om dette :confused:

Hehe, ja egentlig burde du nok ha gjort det! :) Men uansett, grattis! Kul klokke.

@ Ursa Major

Gratulerer! Kan ikke tenke meg hvordan det er å ha et såpass kostbart ur og kunststykke på armen. Hvis du i tillegg bruker det som en "beater/dykkerur" som klokken er laget for så er det helt vilt! :D Er jo tross alt egentlig ikke et dressur.
 
Gratulerer ja... Virkelig lekker.

Jeg kjenner så godt de ekstreme (unatur)kreftene som er i sving når man får los! Ser selv at jeg uten å blunke kunne ha byttet bort mc f.eks i det rette uret. Man blir rett og slett gal. Nyt den hærlige følelsen det er å ha noe nytt på armen.

PS! Du kan like godt kjøpe deg en ny klokkeboks med plass til flere mekaniske brødre, "fornektning" døde ut med Freud for mange år siden.

Du er den du er.........

http://www.youtube.com/watch?v=WDEHQGF-V18&feature=related
 
Hehe, fræk låt!

Taker igjen for gratulasjoner. Har enda ikke hatt uret på armen, så kjenner det gnager litt. FAnt noen gamle 20 mm remmer jeg hadde liggende jeg gjerne skulle smelt på bare for å kunne bruke den på flytur til Stavanger i morgen, men det viste seg at verktøyet mitt var litt grovt. Det ville blitt en del riper under lugs om jeg skulle prøvd meg på det, så da lar jeg heller være. Noen som har tips om hvor jeg kan få en ny gaffel til barretter?
Den jeg har i dag fungerte fint til Rolex med lugholes, men uten har alltid vært et problem. Trenger mao en gaffel av den lille typen.
 
Grattis!
Aquanaut er Pateken for meg (om jeg hadde et lass av penger på konto, noen som vil kjøpe en nyre? lunge? no?) , men da helst i 5165 utførelsen.
Går utifra dine svar at 5167 har 20mm lugs, noen som vet hva en 5165 har?