Unboxing

Nei, dra meg baklengs inn i fuglekassa!!!!
Gratulerer med et strøkent kunstverk!!Syke syke mann;)

448660402_8efacfc362_z.jpg

Dette er helt helt rått!

Er definitivt en av topp-ti unboxingene her i år, hakaslepp....................

Gratulerer så masse!

Hei!

Gratulerer så mye med den nye herligheten! Absolutt ikke et ur man ser hver dag.. Jeg tror jeg snakker på vegne av alle på sonen når jeg sier at vi hadde satt pris på flere bilder av ditt nye kjøp. Om det lar seg gjøre hadde vært kjekt og sett uret i lag med resten av samlingen også. Ha en fortreffelig dag videre!

Kunst!

Det der er ren kunst og rent sinnsyk klokke! De går vel for en 350++ laken om dagen mtp gullprisen! Nydelig farge på gullegeringen! Gratulerer så mye!

:=)

Mine gratulasjoner kommer noe sent, men jeg måtte "lese meg litt opp" på modellen.... ;)

...og jeg gir meg ende over! Stor gratulasjon med en slik investering, for det kan en vel si det er?
Enormt imponerende!
Ser gjerne noen flere WS's!

Hvordan har denne gått meg hus forbi?

Gratulerer med en meget spesiell klokke, med et fantastisk design! :)

Tror ikke det er noe konkret samarbeid med Ferrari, men AP har hentet inspirasjon fra Formel 1 når det gjelder design, det gjelder ikke bare denne modellen.

6053529937_fd5678c2ff_o.gif

Gratulerer så mye med en klokke av ypperste kvalitet! :)

Når jeg ser bildene av klokka så tenker jeg på Ferrari, er det noe samarbeid mellom AP og Ferrari?

Her er det bare å stille seg i rekken med gratulasjoner - og når jeg nå omsider kommer frem vil jeg gjerne håndhilse og si at sånt som dette har jeg sans for. Sans for at folk kliner til og slår på stortromma så det gjomer etter, noe du har gjort i dette tilfellet MrK!

Trodde selv jeg var kliss gæær'n da jeg kjøpte meg en AP ROO Navy, men dette her går tykt utenpå denne med smør og sukker atpåtil!

Hvordan er den på hånden?

Var det slik at du hadde en til av denne, altså samme modell? Jeg kommer til å frekventere kjøp/salg-sidene relativt ofte nå fremover etter et bilsalg, så om en av dine AP'er kommer ut der er jeg forberedt på å sykle i en lengre stund fremover :D

Har denne "carbonfjerten" men ikke to av den i PG nei, det hadde vært litt råflott. Jeg er igrunn veldig fornøyd hvordan den sitter på hånden, jeg liker måten AP fester remen til kassen, passer helt perfekt til mitt håndledd. Selvfølgelig er den ganske tung, men jeg liker at klokken merkes på hånden... prøvde den i platina også, den var ennå tyngere enn PG.

Gratulerer med AP Navy, den er ikke dum. Har selv eid Volcano og var meget fornøyd med den.

IMG_0468.jpg

Her er det bare å stille seg i rekken med gratulasjoner - og når jeg nå omsider kommer frem vil jeg gjerne håndhilse og si at sånt som dette har jeg sans for. Sans for at folk kliner til og slår på stortromma så det gjomer etter, noe du har gjort i dette tilfellet MrK!

Trodde selv jeg var kliss gæær'n da jeg kjøpte meg en AP ROO Navy, men dette her går tykt utenpå denne med smør og sukker atpåtil!

Hvordan er den på hånden?

Var det slik at du hadde en til av denne, altså samme modell? Jeg kommer til å frekventere kjøp/salg-sidene relativt ofte nå fremover etter et bilsalg, så om en av dine AP'er kommer ut der er jeg forberedt på å sykle i en lengre stund fremover :D