Unboxing

Medlem
28. nov. 2010
Innlegg
46
Farlig nære tretthetsbrudd i høyre pekefinger og carpal tunnel syndrome som følge av dette skjermbildet:

Ship.png


- var gleden stor da denne pakken fanget oppmerksomheten min. Jeg var i full sving med koking av egg, men det var glemt nå..

IMG_1711.jpg


IMG_1713.jpg


IMG_1716.jpg


IMG_1717.jpg


Med noen raske håndbevegelser var pakken åpen, klokken lå i hånden og drøyt 2 mnd. ventetid var endelig over!

IMG_1725.jpg


IMG_1719.jpg


Jeg forelsket meg fort i Flieger-looken og dens historie da jeg begynte å interessere meg for klokker. Forventningene har derfor vært store både før og etter bestilling. Førsteintrykket av klokken er veldig bra, kvalitetsfølelsen er høy, jeg simpelten elsker viserene som skifter fargenyanse fra sort til blå og ikke minst den flotte løken i ytterkant av 3-tallet. Ekstra moro når det er COSC-sertifisert også. Men viss jeg måtte satt fingeren på noe, måtte det være at kassen kunne vært 2-3mm større..

IMG_1729.jpg


Til slutt ble det tid til et lume-shot. Må sjekke at alt er klart til mørket og kulden setter inn.

IMG_1738.jpg


Innen øynene var tørre som mangel på blunking og Stowatransen begynte å gi seg hørte jeg en vag pipelyd komme fra det jeg trodde var headsettet. Pipelyden viste seg å være brannalarmen. Eggene var for lengst blitt til stein og kjøkkenet lå i tåke. Note to self: Ved neste unboxing:
1) Slå av alt som har med matlaging å gjøre før åpning av pakken begynner.
2) I fall punkt 1 svikter, ta av deg headsettet med den øredøvende musikken for da hører du hvertfall røykvasleren når den ringer..
3) I fall punkt 1 og 2 svikter, behold roen og knips et bilde før du lar panikken ta overhånd og utlufting av kåken begynne.

Takk for oppmerksomheten.
Pejod
 
Den likte jeg meget godt, gratulerer så mye :D
Det blir vel en flieger etter hvert...

Artig med eggene, du er i hvert fall en ekte WIS, no doubt ;) :D
 
Takk, og takk :) Er veldig fornøyd! Diameteren er 40mm.
Hehe, mulig bytte av kasserolle med eggekoker hadde vært en god invistering ;)
 
Gratulerer med skikkelig lekker klassiker!
Jeg blir aldri lei av flieger ur.
Meget klokt av deg å velge cosc versjonen.:cool:
 
Gratulerer med flott Stowa. Som du sikkert har fått med deg har vi en "felles" Stowa her på sonen. Virker som man får mye klokke for pengene. Av modellene er jeg spesielt glad i flieger versjonene. Nyt den :)
 
Gratulerer med flott flieger. Må visst sørge for at det kommer en slik en på ønskelisten min - selv om det så langt ser ut til å gå lang tid mellom nyerhvervelsene.
 
Gratulerer med en flott Stowa!

Håper du ikke bor i leilighet med fellesanlegg på brannvarslingen. I så tilfelle kunne du vel fort fått et forklaringsproblem i forhold til hvorfor du glemte eggene. :p
 
GRATTIS!
Litt av en reiserute på den der, men det virker som den har vært i sitt rette element underveis.
En virkelig flott versjon av en flieger!
:cool:
 
Gratulerer med en tøff klassiker! Liker godt flieger-looken og kunne godt tenke meg en slik selv :)
Jeg synes du prioriterte rett, unboxing er jo mye viktigere enn noe usle egg??:cool:
 
Takk for hyggelige ord :)

@ maghas9: Det får du lov til. Har ikke fått noen overaskelse fra tollen enda, men det er vel 25% av kjøpsverdi(?). Ga 795€ for klokken, med COSC-sertifisert urverk og rem med vanlig spenne.

@ rousp: Hehe, må vel ta meg selv i å ha tegnet et fint, men noe missvisende bilde. Jeg ble vaslet av en mennesklig brannvarsler, du kan jo gjette av hvilken type.. Var vel i grunn bare henne (og hunden) min forglemmesle gikk utover, men det hjelper ikke saken nevneværdig. Hadde aldri trodd at en mors kjærlighet til hennes kokeplate og gammle kasserolle gikk så dypt. Makan til leven! Ble gjort et nummer ut av at ventilatoren ikke var skrudd på, og at koking av egg lukter vondt også. Skal ikke være lett, dette! ;)
 
.....

@ rousp: Hehe, må vel ta meg selv i å ha tegnet et fint, men noe missvisende bilde. Jeg ble vaslet av en mennesklig brannvarsler, du kan jo gjette av hvilken type.. Var vel i grunn bare henne (og hunden) min forglemmesle gikk utover, men det hjelper ikke saken nevneværdig. Hadde aldri trodd at en mors kjærlighet til hennes kokeplate og gammle kasserolle gikk så dypt. Makan til leven! Ble gjort et nummer ut av at ventilatoren ikke var skrudd på, og at koking av egg lukter vondt også. Skal ikke være lett, dette! ;)


Hehe, nei.. Skal ikke det. :p

Men om hun ikke oppdaget den nye klokken er det jo bare å gjenta bedriften neste gang det kommer noe nytt... ;)
 
Et merke jeg absolutt må titte litt mer på...

Veldig stilig og STILREN klokke det der.

Gratulerer