Under radaren...

Medlem
8. april 2008
Sted
Kirkenes
Project X har av en eller annen grunn sendt meg et nyhetsbrev om sin siste nyvinning:

The Stealth Mark II...

Jeg ville kanskje unngått å skrive "Stealth" på en mod som skal være stealth, i rødt attpåtil.

8x.jpg

Nei takk til den altså...

For meg blir det som mannfolk som skal kle seg tøft og trendy og kun tar på seg svart...

Svart dress, svart skjorte / turtleneck, svarte sko, svarte briller...

Det er bare ikke kult... Uansett... Ved mindre du spilte i Matrix og det er midten av 90-tallet.

Knalltøff, men har allerede sagt nei takk til en sort klokke selv, så det hadde nok blitt klassisk for min del, Men som sagt en knalltøff klokke.
Har tenkt på en ting den siste tiden...... Er det 20 eller 22 mm nato dere bruker til SUB?
Jeg bruker begge deler og synes 22 rigger litt mere......:)

Min favoritt, etter Kermit! For en herlig klokke! Less is more er det ikke det dem sier! =)

Hehe.... Helt klart; tøff!
Skal tro hva megarolexfanen sier til skeletonvisere?

Edit: det er kanskje ikke skeleton, men sort innmat?

Denne klokken er nå registrert, og straks er den glemt. Gir meg ingenting.

Ser ikke ut som man ser gjennom nei, så er nok "blacked out".

For min del så kunne det like gjerne stått Triwa på skiven. Herregud dette er bare tragisk!

AW

Rolex viserne til sportsmodellene er alltid skeletonvisere ( de heter det) og som du sier er disse fylt med sort luminova istf hvit.

Nei takk til den altså...

For meg blir det som mannfolk som skal kle seg tøft og trendy og kun tar på seg svart...

Svart dress, svart skjorte / turtleneck, svarte sko, svarte briller...

Det er bare ikke kult... Uansett... Ved mindre du spilte i Matrix og det er midten av 90-tallet.

+1 :D