Undersøkelse: Hvilke(n) klokke(r) har du? - 100% anonym

Utrolig stilig initiativ @andersmp!!

Jeg gleder meg til å se resultatet!
Gøy at så mange kommer "over 5". Jeg fant ut at når jeg gikk nedover listen med klokker så ble det en "diversepost". Måtte legge inn "det som var litt artig" og resten ble "Resten".

:cool:
 
Kult initiativ.:)
Nesten halvparten med 5 klokker eller flere.:eek:
Sier det mer om de som tar seg tid til å svare, eller er det virkelig så mange gærninger her...?;)
 
Moro med statistikk, håper det dukker opp en eller annen skikkelig outsider. En slags tidssonens guilty pleasure.

Men nå kom jeg jo på at jeg glemte to klokker...fortrengning av det faktum at jeg har for mange klokker, eller tidlig symptom på demens...usikker.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Tråden har 1200 visninger...Vi bør vel få til flere svar en 218?

1: 19 stk / 8.7%
2: 23 stk / 10.6%
3: 52 stk / 23.9%
4: 23 stk / 10.6%
5 eller fler: 101 stk / 46.3%
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
226 stk nå.

Blant disse 226 personene er det 10 stk Patek, 173 stk Rolex, 142 stk Omega.

Kan desverre ikke svare på antall Audemars Piguet; da det er mange som har brukt forkortelser :(
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Ting har skjedd siden jeg besvarte - skal jeg levere på nytt? Antar dette er en problemstilling for mange når undersøkelsen skal ligge ute helt til juli. :p
 
  • Liker
Reaksjoner: Alinoe og Preacher
Fått satt sammen noe av dataene nå.

Ikke overraskende topper rolex både med tanke på hvor mange av de som har svart som har rolex og hvor mange av klokkene som er Rolex. Faktisk har hele 47 % av de som har svart en eller flere rolexer. Og Rolex står for 19 % av alle klokkene rapportert inn.

Ti på topp klokkemerker totalt og per bruker:



Kommer tilbake med mer når jeg får litt mer tid.

PS. @andersmp, dette er et av de verste datasettene jeg har jobbet med, og jeg har vært borti mye rart.
PS2. Lite forbehold om resultatene om de med mer enn seks klokker klusser til resultatene veldig.