Unitas 600 HJELP----- WANTED.

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Sted
Bærum
Tillater meg å poste her, da dette ikke er en vanlig WTB annonse, men rett og slett det faktum at jeg leter etter deler til et slikt verk - unitas 600 (vil være merket med "ut 600" ytterst i verksplaten, rett ved balansehjulet) og trenger veileding i, og hjelp til å lete videre. Jeg har brukt mange timer! i desperate søk på nettet et forsøk på å få tak i en komplett balanse, med balanseaksel og det hele til dette verket, uten å lykkes.

Et treff på ebay, men selger har tatt bilde kun av baksiden på verket (for de som ikke visste, baksiden på verket er under skiven :) ) og man ser at steinlager som ville ha holdt balanseaksel på plass er borte, noe som med stor sikkerhet indikerer at balanse er ribbet. Har uansett sendt avgårde spørsmål til denne...

Uansett, kan noen hjelpe meg med å komme på rett vei, og jeg er evig din... eh evig takknemlig mener jeg :)

Det kan selvfølgelig være at jeg kan bruke deler fra noe annet som har identiske dimensjoner - dreiing av aksel er litt for avansert for meg, så i første omgang forsøker jeg å kjøpe meg fri :)