Unposing av åpenbaring

Medlem
12. mai 2013
Innlegg
855
Sted
Oslo
Jeg debuterte her på TS forumet med et innlegg der jeg var noe skeptisk til dette merket og hadde visse fordommer.. Jeg hadde allerede en mening om hva jeg synes og så ikke for meg å eie et ur fra denne produsenten i nærmeste fremtid.

MEN.. etter ca. et halvt år her på sonen har jeg mildt sagt fått øynene opp, blitt påvirket og meget nysjerrig på disse klokkene. En prosess jeg tror mange har vært gjennom her før meg! Da det dukket opp en god mulighet for å sikre meg et pent eksemplar, klarte jeg ikke å dy meg.. det måtte prøves. Jeg må teste følelsen!

Nå har vel 99% allerede skjønt hva som kommer, så da er det bare kjøre bildeshow!


Hmm.. grønn boks.



Tada!!












Og da var boksen full :)


Kanskje ikke så overraskende.. men det ble en Rolex Submariner Date 16610!
Klokken er fra 2002 (y-serie), komplett med boks og papirer fra norsk AD. I veldig fin shape!
Sub'en er kanskje ikke det mest fantasifulle, men når jeg først skal teste en Rolex synes jeg dette er et godt utgangspunkt. En klassiker. Dessuten har jeg en liten greie for divere..

Som @mikkemus23 så fint sa det i mitt innlegg http://www.tidssonen.no/forum/klokkediskusjon-7/rolex-et-must-16855/ tidligere:
...Jeg gir deg 6 mnd på sonen, så skjønner du magien selv ;)
Gratulerer, det stemte rimelig bra! Jeg har definitivt umiddelbart fått godfølelsen og tipper at dette ikke blir min siste Rolex ;)

Jeg begynte med å stille spørsmålet om Rolex er et must.. jeg lurer faktisk på om det er det. Hvertfall skal jeg gi det en real sjanse!

Takk for oppmerksomheten!
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer så mye, og velkommen til "The Dark Side"!:cool:

Her tipper jeg du vil trives godt, i selskap med så mange andre:D
 
Gratulerer så mye, flott klokke og flotte bilder! Been there, done (nesten) that :)
 
Gratulerer med en kjempefin submariner @GCSJ Dette er virkelig en evig klassiker, og en klokke du vil bli skikkelig glad i! Den er i finfin stand for å være fra 2002 ja, bare litt pene bruksmerker å spore fra flittig men tankefullt bruk. Submariner er jo en klokke som er til for å brukes, og bare vil få mer karakter jo mer den sitter på armen igjennom hverdagen. Dette er i det hele tatt noe av det geniale med alle sportsklokkene til Rolex, de tåler virkelig å bli brukt - ikke bare mekanisk sett, men estetisk også. Nyt den! :)
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer :D
Hyggelig at min spådom slo til da ;) :cool: Flott klokke!!
@mikkemus23
Hehe.. Takk! Ja, det er vel ikke første gang dette har skjedd med nye TS'ere. Sakte men sikkert infisert av det kraftig smittsomme Rolex viruset ;)
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer med flott klokke og velfylt boks. Neste spørsmål blir vel om du klarer å holde deg til seks? :)

@Dr. Fiddy
Tusen hjertelig takk :D Hehe.. tanken er at jeg skal holde meg til 6 klokker, og heller flippe. Men man har jo alltid en på armen, så kan jo bruke det som unnskyldning for å utvide med en til :p
 
Redigert av en moderator: