Unskruing: Poor man's fifty (PS. Ikke for purister)

Tusen takk for alle gratulasjonene!

Ja denne liker jeg. Gratulerer!

Er i Helson-modus selv om dagen, så en kort tilbakemelding etter noen dagers bruk, blir godt mottatt :)

Enjoy.

Har hatt den i 5 dager nå og kan si at jeg er utrolig fornøyd med både kvalitet og uteseende. Er jo ikke barere bare å kjøpe seg en klokke man ikke har sett live, men ser bare lengere og lengere på klokken hver gang jeg skal se hva klokken er;) Et allerde tøft utseende som bare vokser og vokser på meg for hver dag...

Både gummiremmen og zulureima virker som er av god kvalitet og skifting av remmer går som en lek med medfølgende skrutrekker... Den tar seg også bra ut på litt ymse regimentale natoer.

Er det noen du lurer på så bare spør så skal jeg prøve å svar av beste evnte:)

Eneste å merke seg er at klokken er nesten 53mm lang, noe som kan være litt mye for ekstremt pinglete underarmer, men heldigvis akkurat passe for meg.

Urveket høres rimelig godt (i forhold til Explorer II), og virker forøvrig meget presist (har ikke timet nøyaktig, men har ikke merket noe stor avvik.

Supertøff! Hvordan er lumen? :D

Lumen er, i motsetning til hva man muligens skulle tro, nesten helt grønn, eller lumen på bezelen er grønn og lumen på skiven er gulgrønn. Har bare Explorer II å samenlikne med, men her er i alle fall et samenlikningsbilde.

_DSC4574.jpg

Kjempetøff klokke! Kunne tenkt meg en selv, men jeg får vente til du skal flippe din... :D;)

Grattis!

Blir nok ikke med det første;)

maghas9: prisen ligger på ca. 4K NOK (avhengig av dollarkurs) + moms inn...

Hvis noen har noen forslag til noen remmer som muligens kunne vært kule til en liksom vintage diver så kom med det.
Har vurdert å skaffe meg en "vintage" ammo strap alla det mange har til sine panerais, men vet ikke helt..

Nok en gang, takk for gratulasjoner og støtte!

Den er en veldig fin "lillebror" for fifty'n. Absolutt en skikkelig kul bruksklokke. Liker remmen!

Gratulerer så mye :D

Jeg misliker Helson sterkt, men jeg la inn en bestilling på Skindiver (orange no-date). Eneste grunn jeg ikke har en selv er fordi de var utsolgt, og nettsiden var ikke blitt oppdatert. Det jeg prøver å si er at dette er en veldig kul klokke :cool:

Gratulerer så mye :D

Jeg misliker Helson sterkt, men jeg la inn en bestilling på Skindiver (orange no-date). Eneste grunn jeg ikke har en selv er fordi de var utsolgt, og nettsiden var ikke blitt oppdatert. Det jeg prøver å si er at dette er en veldig kul klokke :cool:

Hehe, takker. Er storfornøyd med min!

De skulle ha alle modellene inne nå (eller i hverfall hadde de det forrige uke), så da er det bet bare å prøve på nytt;)
Ikke noe å tenke på en gang:twisted: