Uoppnåelige og ikke fullt så uoppnåelige "Grails"

Medlem
27. sep. 2011
Sted
Oslo
Bare av ren nysgjerrighet: Hva er det mest attråverdige uret etter din mening, og det du hadde kjøpt om pengene ikke spilte veldig stor rolle. Siden vi er på Rolexforumet tenkte jeg i utgangspunktet på Rolex, men ta også med andre om "the dream" er av et annet merke. Og gjerne bilder :p

Her er min, og forhåpentligvis, før jeg legger ned verktøyet for godt og solen går ned i vesten, så blir det en slik:

Rolex%20Daytona%202011%20Ceramic%20Bezel.jpg

Helt uoppnåelig for meg uansett hva som skjer er en Patek Philippe. Husker ikke hva den heter, men den er så latterlig fin!! Ellers er det vel for meg en Rolex Seadweller Deepsea.... Håper å få skaffe meg en Rolex til neste år da.. En sub eller en seadweller. Får se hva som ligger ute når jeg skal kjøpe. "håpehåpe" ;)

ahhh det kunne vært så mangt det. Jeg har vel egentlig tre klokker på min liste. Det ene er en AP RO Tourbillon Chrono, rosè gull så klar og sort skive...Men koster jo like mye som huset mitt og :p

Ellers så er også en Daytona med Rosè gull og sort skive høyt på listen, da må jeg bare selge bilen :) Og så er det en annen jeg aldri hadde kjøpt, men som bare er helt rå, den siste er en IWC Portuguese tourbillon, gjerne rosègull igjen.

Rosè er går jo til alt. Sikkert noen som syntes jeg er helt på bærtur nå men :p Så om noen vil gjøre meg glad på julaften så er det lista mi :)

Grailen er en 1665 Seadweller COMEX med full dokumentasjon. Den er så fjern realistisk sett at den kan betegnes som holy grail.

Grailen er en 1665 Seadweller COMEX med full dokumentasjon. Den er så fjern realistisk sett at den kan betegnes som holy grail.

SKAL ha denne! Alternativt en 5514. Skal bare skrive ferdig bestselgeren min først!

Oppnåelig grail disse dager er en sliten - altså billig submariner med dato. Alternativt en noe dyrere lv.

Hvit gul daytona hadde vært flott, ellers er Ursa sin Patek en skremmende flott klokke.... begge deler er for så vidt mulig ved hjelp av totalt nedsalg og angrep på sparekonto men da er man plutselig en-klokke-mann og det er jeg litt usikker på om jeg kan være ;).