Update Bilder Audemars Piguet

MrK

Medlem
3. april 2011
Etter oppfordring fra andre medlemmer her på forumet legger jeg ut noen flere bilder!

IMG_0820.jpg

IMG_0823.jpg

IMG_0826.jpg

IMG_0846.jpg

IMG_0849.jpg

IMG_0836.jpg

Liker det at du anser trebordet som for hardt for å hvile gullet på! :mrgreen:

Den er helt rå!

Sånn som en detalj kan du kanskje gi tråden et navn som viser hva den inneholder. ;)

Måtte bruke epleduken til mor samt plastomslaget som underlag...

Liker det at du anser trebordet som for hardt for å hvile gullet på! :mrgreen:

Den er helt rå!

Sånn som en detalj kan du kanskje gi tråden et navn som viser hva den inneholder. ;)

Det er ikke ofte jeg kommenterer andres ur her på sonen, men denne gangen klarer jeg ikke å la være.
Dette var virkelig et macho gull ur, med en bakside av kassen som er det tøffeste jeg har sett. :cool:
Gratulerer så mye med en fantastisk klokke som ikke er helt dagligdags. Blir spennende å se om denne blir spottet en gang

Takker og bukker.. Det var hyggelig å høre.. Klokken befinner seg i Oslo så du får holde ett våkent øye hehe.

Det er ikke ofte jeg kommenterer andres ur her på sonen, men denne gangen klarer jeg ikke å la være.
Dette var virkelig et macho gull ur, med en bakside av kassen som er det tøffeste jeg har sett. :cool:
Gratulerer så mye med en fantastisk klokke som ikke er helt dagligdags. Blir spennende å se om denne blir spottet en gang

Jeg spiser skjegget mitt i rent begjær for den klokka der. Er det forresten karbon i rotoren? I tilegg til gull selvfølgelig :D

Du verden :D Helt fantastisk over the top! Jeg håper du dukker opp på en GTG eller et NURK-møte med denne på hånda :D

Tipper det er noe plast eller Carbon plast for å optimalisere treghetsmomentet til rotoren.

Altså mye vekt langs kanten, lite inn mot senter => rotoren spinner lenge og lett