Ur maker/mekker kurs?

Hyggelig mine herrer... Oppdatering VIL følge, men gi det litt tid. Nå er ballen hos urmaker som samler info om priser på verk :)

Hei, jeg kom nettopp over denne tråden. Er det noe som er blitt gjennomført eller er igang til å bli gjennomført. Uansett høres det spennende ut så hvis det blir noe av er det av interesse for min del.

Skal definitivt følge bedre med her inne så jeg kan komme meg med neste gang. :)

har allerede lest nettversjonen av en gjennomgang av demontering og montering av et 7S26 (Seiko, det som står i skx007 bla., og kjente det klødde litt i fingrene).

Skal definitivt følge bedre med her inne så jeg kan komme meg med neste gang. :)

har allerede lest nettversjonen av en gjennomgang av demontering og montering av et 7S26 (Seiko, det som står i skx007 bla., og kjente det klødde litt i fingrene).

Del gjerne linken til oss andre :)

Klart det! Tenkte å inne den frem etterpå, men så glemte jeg det helt Guiden finner du her. Linken til de to pdf-filene med servicemanualer er dessverre død - mulig han kan legge opp et mirror om man spør ham. Spennende lesning ihvertfall!

Det var en av de som manbglet ja. Takker. :) IKKE at jeg skal begynne å demontere en verk enda, men greit å ha om man skal leke seg litt en gang.