Ur-menneskene

Medlem
22. april 2012
Innlegg
106
En sides reportasje om "ur-menneskene" i nyeste Vi-Menn. Fra ett Panerai treff i oslo...
 
Har du mulighet til å skanne det og legge ut her?
 
55f008ea-e736-42f8-b4a2-5d5074532381_zps7b5dfb37.jpg
 
Gratulerer så mye til Oslo Paneristi for flott oppslag :)

Håper det byr seg en anledning på et senere tidspunkt for hang-arounds, associates og prospects :cool:
 
Ikke gjør samme feilen som meg @KarlFr. Tror abonnentene får bladene før de selges i butikken, Var nettopp ute og handlet nyeste utgave, ble skuffet da jeg ikke fant en eneste klokke, bare en naken 93 modell fra Hammarfest:p
 
Redigert av en moderator:
Ikke gjør samme feilen som meg @KarlFr. Tror abonnentene får bladene før de selges i butikken, Var nettopp ute og handlet nyeste utgave, ble skuffet da jeg ikke fant en eneste klokke, bare en naken 93 modell fra Hammarfest:p

Tror egentlig jeg ikke blitt skuffet da likevell :D
 
Redigert av en moderator:
haha, er det fremdeles noen som leser Vi Menn altså?

Artig med kjente fjes!
 
Studér nøye @Tuono, så ser du en kul tatto på en Paneristi som bokstavelig talt har blødd for Panerai;)
 
Redigert av en moderator:
Ut fra bildet er det ingenting som tyder på at Panerai har noen appell (eller "cred") i hipstermiljøet og serveringsbransjen.

Ikke en eneste full sleeve.

Skulle tro at alt lå til rette for hipstere i paneraimiljøet; italiensk design, store og tydelige merker der du ser at man har brukt penger samt originalreimer i alle regnbuens farger.

Kanskje de rett og slett ikke har nok penger.