Ur til Frøkena..

Medlem
8. jan. 2011
Innlegg
14
Sted
Melhus
Hei Folkens.

Skulle hatt noen synspunkter rundt denne Seikoen. Har en Jente (ung Dame) som fyller 17 om noen mnd. I den forbindelse skal jeg brenne alle plastfake- jalla urene hennes.:)) ( mere ett ønske fra meg...Gjør jeg det? Hmmm)
Men ser jo at jeg (da)må erstatte dette med ett Ur som som hun kan bli virkelig glad i.
Hun er en aktiv Jente..Trener..spiller håndball/ fotball. Samtidig så er hun en liten Dame som er opptatt av mote/ klær. Jeg falt for denne her.


Hva sier Folket?

Jan Egil.
 
Det er ett merke som vist er kult når det kommer til klokker...
Uhhm...
Det heter.... øøøh...

Skal sende sms til en venninne.. Kanskje hun kan svare! ;)
 
Det er ett merke som vist er kult når det kommer til klokker...
Uhhm...
Det heter.... øøøh...

Skal sende sms til en venninne.. Kanskje hun kan svare! ;)

Flotte saker, Kristian. Det er jo ikke til å bli klok av dette med "mote" eller hva de mener om ting i den alderen. Plastikk ur ala Hello Kitty er greit, men ..Ja, behøver jeg si mere:))
 
Guess het vist den produsenten... Det er et motemerke av dimmensjoner... Men... Det er vist hva jenter på 16-2x har lyst på... De er litt pyntete, men det er nok rett ved mindre jentungen har avasjoner mot slikt noe og vil ha alt sporty. ;)
 
Har holdt en slik guess sak, og ble ikke akkurat imponert. virket som spray lakkert gull på plast.

jeg ville heller gått for en seiko SNZF17K, da "submariner look" vistnok er inn for jenter...

363426d1292894596-help-pick-my-new-seiko-skx031k2-jpg


eller en invicta speedway for "daytona looken"..

Invicta_9223.jpg



begge kan plukkes for rundt 100$ på ebay...

http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=se...gr=1&_localstpos=&_sc=1&_sop=15&_stpos=&gbr=1

http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=in...SNZF17K&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313
 
Byggekvaliteten på Guess er under en hver kritikk ja.. Tror ikke det er et kriterie når de velger ut klokker.. ;)

Avhengig av jenta så er Rolex look a like enten bra treff eller skivebom..

Når du sier at submarinerlooken er in så er det vel heller submariner som er inn? Er hun bevist på forskjellen så er det katastrofe å gi en look-a-like... ;)
 
Bare vær obs på at den Seiko-modellen som er avbildet har en heller rimelig lenke - "Super Oyster"-lenken er derimot solid og gir en litt større kvalitetsfølelse. Dog er den vel 3.parts/ikke-OEM, men lett tilgjengelig på nettet.

Kanskje en modifikasjon fra f.eks. Yobokies eller Noah Fuller kan være noe?
Da får du fort en klokke som er hakket mer unik enn en standard Seiko.