Uranus Automatic Incabloc

Verdi på arvegods

• Verdi

Stemmer: 0 0,0%
  • Info om klokka

• Alt

• Antall stemmer
    0
Medlem
3. jan. 2016
Sted
Steinkjer
Hei, jeg har arvet en klokke av min bestefar og lurer på hvor mye den er verdt? Jeg fikk høre av min far at den ble kjøpt i usa og det er en av de første automatic klokkene som kom ut. Ikke at det sier meg så mye når jeg ikke har stor peiling på klokker Den har nok mer verdi arv messing men det hadd vært gøy å vite hvor mye den er verdt!
Takk for alle svar!
html>

html>

html>

Hei

Dette er nok ikke en tidlig automatisk klokke rent horologisk. Jeg lurer på om denne er et registrert norsk merkenavn. På mikrolsk.de er det registrert 4 horologiske merkenavn for Uranus, tre sveitsiske og et norsk. Norske registreringen er fra 1979 på den norske leverandøren Frithjof E. Rasmussen AS, og er kanskje et tidligere merke fra de?
Feras.no

Hei

Dette er nok ikke en tidlig automatisk klokke rent horologisk. Jeg lurer på om denne er et registrert norsk merkenavn. På mikrolsk.de er det registrert 4 horologiske merkenavn for Uranus, tre sveitsiske og et norsk. Norske registreringen er fra 1979 på den norske leverandøren Frithjof E. Rasmussen AS, og er kanskje et tidligere merke fra de?
Feras.no
Da får jeg ta meg en tur innom der i morgen! Takk for hjelpen!